NorsknRev Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Er det andre enn meg som ikke har VOLTE idag? Jeg er i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Ja jeg har heller ikke Volte i dag. Bor i Skien. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Nettoppgradering? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Akkurat: https://www.ice.no/driftsmeldinger/ Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Ja da kommer det vel oppigjen til uka da får vi satse på. Håper de jobber med wifi tale, kanskje det er det oppdateringen dreier seg om? Er ihvertfall lov å håpe. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Sjekka med kundeservice. De har ingen rettetid. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 PUH! Hvor lenge skal dette vare, tro? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 PUH! Hvor lenge skal dette vare, tro? Blir sikkert orden på det iløpet av morgen dagen. De stresser sikkert ikke med og fikse dette iløpet av helga. En kan jo ringe allikevel. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 venter fortsatt Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Går vel raskere å bytte operatør pg få volte der enn å vente på ice 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Er det noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ice, få ut fingeren å få på plass 4G Tale til iPhone. 1 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ice, få ut fingeren å få på plass 4G Tale til iPhone. Kanskje det er det de jobber med? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Kanskje det er det de jobber med? In your dreams. Uansett går det litt fremover, de har nylig satt i drift en ny basestasjon ved Rælingen kirke. TAC:10004, NID: 144 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Ice, få ut fingeren å få på plass 4G Tale til iPhone. Jeg tipper at de har veldig lyst til å få store mengder brukere over på deres eget nett, så den ballen ligger nok hos Apple. Endret 5. desember 2018 av mandela Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Tilbake! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg tipper at de har veldig lyst til å få store mengder bruker over på deres eget nett, så den ballen ligger nok hos Apple. Min erfaring med iPhone brukere er at de fleste av dem ikke aner hva VoLTE er, og at de som følge ikke bryr seg om operatøren deres støtter det... 1 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Min erfaring med iPhone brukere er at de fleste av dem ikke aner hva VoLTE er, og at de som følge ikke bryr seg om operatøren deres støtter det... Ja det stemmer nok veldig godt. Men det er ICE som har mest og tjene på VoLTE og ikke nødvendigvis brukeren. 2 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Siden vi har en ice-tråd Har nå flytta over til ice for å teste dem igjen. Har iPhone. Hvordan ser jeg hva slags nett den henger på på en enkel måte? Under nettverksvalg står det ice og ice+. Hva er hva? Edit: Fant en enkel løsning. Det er noe som heter NRA 2.20 som ligger under sim-toolkits (SIM-programmer). Her står det CurNW: 242 14. Dette er nettet til ice. Endret 5. desember 2018 av Zimba Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Ja det stemmer nok veldig godt. Men det er ICE som har mest og tjene på VoLTE og ikke nødvendigvis brukeren. Ja, en høyere kundetilfredshet med tjenesten er en fin bonus, men det er besparelsene ved å ikke leie nett som er helt sentrale her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå