Gå til innhold

En uke i Jaguar i-Pace: Slik er rekkevidden i kulda

Anbefalte innlegg

Ja det stemmer.

Søker en så finner en masse eksempel. Som dette;https://www.google.com/amp/s/www.express.co.uk/life-style/cars/1035380/BMW-recall-2018-diesel-cars-UK-fire/amp

Men som sagt, prosentvis er det ikke mye men antall world wide er ganske stort.

Vi/jeg snakker om elbiler , nærmere bestemt i-pace . Og faktiske selvantennelser mens kjøretøyet ikke brukes/er brukt , men er parkert.

Og du mener det er uvesentlig da det er «vanlig» og normalt også for en nyprodusert elbil anno 2018/2019.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi/jeg snakker om elbiler , nærmere bestemt i-pace .

Tror du må lese innleggene dine en gang til.

Men, for å pressisere snakket jeg ikke om kun ipace men det tror jeg kommer ganske klart frem.

Jeg har aldri sagt det er uvesentlig, jeg sier bare at det ikke er unormalt at en andel av nye biler brenner.

Skulle gjerne likt å se at ingen biler brant jeg, men det er ikke virkeligheten og det er helt irrasjonelt å bli bekymret etter en brann i en biltype.

Endret av Salvesen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du må lese innleggene dine en gang til.

Men, for å pressisere snakket jeg ikke om kun ipace men det tror jeg kommer ganske klart frem.

Du må også lære deg å lese innleggene du quoter. Og ikke bidra til å avspore de.

Jeg postet en artikkel fra dinside om en i-pace i nederland som har selvantent med kommentaren «skremmende».

Spol tilbake...

Lenke til kommentar

Du må også lære deg å lese innleggene du quoter. Og ikke bidra til å avspore de.

Jeg postet en artikkel fra dinside om en i-pace i nederland som har selvantent med kommentaren «skremmende».

Spol tilbake...

Jeg tror vi setter en strek her jeg, for dette blir for tøysete.

Tror poenget om at biler generelt tar fyr og at en bil fra en modell er ikke noe å rope ulv ulv om. Men, det kan såklart hende at det er ett problem slik bmw opplever og jaguar må rette opp i det. Men en må gi de tid til å etterforske og komme med en uttalelse. De er nok helt sikkert på ballen og godt inne i etterforskningen sin allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja , jeg synes at du skal sette en strek der og slutte med quotingen/siste ord poengteringen din.

Salvesen., den 12 Des 2018 - 22:54, sa:

Jepp,https://www.dailynew...r-catches-fire/

Syer2003 ,sa:

Det er ikke en i-pace men en XF.

Salvesen., den 13 Des 2018 - 10:13, sa:

Ja og det var hele poenget, det har ingenting med elbil å gjøre. Biler brenner rett som det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk skummelt at en ny bilmodell 2018/2019 parkert selvantenner.

UAVHENGIG av drivlinjetype, fabrikant type/modell.

«Det» er poenget her.

Vi/jeg snakker om elbiler , nærmere bestemt i-pace .

Merkelig hvordan du forventer at vi skal skjønne at du snakker om en spesifikk bil når du skriver det stikk motsatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...