OPL Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Salg på disse hos hifi freaks. Er de noe bra til den prisen? Ser mest film EDIT; Legger til denne, salg i samme prisklasse wharferdale D10 Endret 1. desember 2018 av OPL Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Til 2500,- tenker jeg Polk suben er et bra kjøp. Og når du sier mest film, er det enda enklere. For musikk bør man ha hurtigere sub og da blir prisen et godt hakk opp. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Til 2500,- tenker jeg Polk suben er et bra kjøp. Og når du sier mest film, er det enda enklere. For musikk bør man ha hurtigere sub og da blir prisen et godt hakk opp. Ja, kan vel tenkte meg at jeg slår av sub med musikk Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Vet ikke hvilke høyttalere du har, godt mulig at suben kan gjøre nytte om du setter crossover relativt dypt, f.eks under 50hz. Under der vil rimelige høyttalere mangle mye uansett og hurtigheten har noe mindre betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå