kjetilfa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen som vet hvordan jeg får alle mappene i til å vise valget "Detaljer" automatisk. (Var jo enkelt i gode gamle i Win98SE). Med "detaljer" mener jeg at jeg ønsker å vite ymse filinfo som navn, størrelse, type, endret, opprettet. Kjører engelsk Win XP pro. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Høyreklikk, vis, detaljer Lenke til kommentar
kjetilfa Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke akkurat dette svaret jeg var ute etter. Utforsker har 4-5 valg for generell visning av filer: Store ikoner, små ikoner, liste, detaljer og vel en mediavisning. Jeg ønsker at utforsker i XP skal vise alle mappene med "detaljer" valget. Slik at jeg med en gang får vite hvor stor hver enkelt fil i ei mappe er. Dette fikk jeg i sin tid til i Win98 uten problemer. Nå må jeg under hver mappe trykke på "detaljer", og det er j**la irriterende. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 enkelt.. gjør som allyse sa.. deretter verktøy->mappealternativer->vis...klikk på som gjeldende mappe(?apply to all folders på engelsk)... klikk ok og lukk explorervinduet. neste gang du starter explorer får du detaljvisning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå