Jdyver Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 ser ut som minne feil ja. Test med èn brikke av gangen, så kanskje du finner ut hvilken som er feil med Jeg får ikke de testene til å stemme. 16GB = 16384MB Adresse range 0x000000000 - 0x400000000 Feilene dine peker på adresser utenfor/over 16GB Har fått lånt et 2x4gb 2133mhz DD4 Pcen fungerer ikke, den får bare error fortere i memtest86 Har også tatt ut GPU, og m.2 diskene uten at dette ga noe utslag. Tok også ut cpu, trådene på hovedkortet og CPUen så også fine ut. Ser også at jeg får code 78 "ACPI Module Initialization" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Høres ut som noe generelt korrupt ute å går. Prøv å resett cmos og «load optimized defaults» F5. Det er ingen ekstra stud montert i kabinettbunnen (som kortslutter noe) ? Er det satt sammen og testes barebone (utenfor kabinett) , om ikke ville det være anbefalt. Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) . . Var prosessoren som hadde tatt kvelden, strømforsyningen takket for seg samtidig også Kjøpte nye deler for å teste, så blir ny pc på foreldre til jul Endret 6. desember 2018 av Jdyver Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Tatt kvelden? Garanti? Lenke til kommentar
Jdyver Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Tatt kvelden? Garanti? Jeg håper virkelig dette går på garanti ja, burde det 9900k sluttet bare å fungere etter under 1 dag mens jeg lastet ned et spill. Kjøpte nytt enklere z390 hovedkort, i3-8100, RAM brikker, og en psu får å teste med. i3-8100 fungerte på gamle og nye z390. Mens 9900k fungerte på ingen. Vet ikke helt hva som feiler strømforsyningen, men den ble humør syk etter all testingen. Så glad jeg kjøpte en ny til å test med. Men er en AX860i med 10 års garanti, har lest at den har endel negative kommentarer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå