Evil-Duck Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Har ikke erfaring med Volvo sin app, men der er det vel snakk om noe abonnementsløsning? Jeg hadde en Volvo man satte motorvarmer på med tidsur. Det fungerte for så vidt greit, i motsetning til Nissan sin løsning hvor alternativet til en app som ikke fungerer er å sitte i bilen mens den står på. Volvo sitt system er abonnements-løsning ja, On Call som de kaller det, betalte vel en 500 kroner for en 3 års periode eller noe slikt, dønn stabilt sålenge jeg eide bilen. Er vel en av de tingene jeg virkelig savner nå som jeg har leaf hvor appen alltid pålitelig ikke fungerer de gangene jeg faktisk trenger å starte forvarming, om morgenen før jeg drar på jobb og på ettermiddagen når jeg drar fra jobb. Endret 1. desember 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Todelt må det være for sikkerheten. Slik er det enda i mange bransjer. 1 Lenke til kommentar
5ZHK7SO3 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Kan love at bilkjøring blir dørgende kjedelig når alt kan overvåkes og autonomeres. Neste blir cookies på skjermen hvor tilbud detter inn hver gang du passerer en butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå