OHJohansen Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Skal angivelig bli levert i 2021.Audi med ny konsept-bil Lenke til kommentar
Christian Bøe Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Fin bil og attpåtil med skikkelige sidespeil. Men hvor er dørhåndtakene??? 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Lekker bil. Noe annet enn gørr kjedelige Tesla ja. 4 Lenke til kommentar
missi Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 VAG <3 Dette er gutta som vet gjøre skikkelig grunnarbeid. 2 Lenke til kommentar
different Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 VAG <3 Dette er gutta som vet gjøre skikkelig grunnarbeid. Helt klart. Spesielt på dieselmotorer 5 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Fin bil og attpåtil med skikkelige sidespeil. Men hvor er dørhåndtakene??? Vil regne med at de gjør det samme som Tesla og har automatisk åpner/lukker men bare uten håndtaket. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 VAG <3 Dette er gutta som vet gjøre skikkelig grunnarbeid.Streite greier med andre ord Den torskekjeften kunne de spart seg. Ellers Audipent, men veldig forutsigbart og kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Viggo Stenbekk Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 <blockquote class="ipsBlockquote" data-author="missi" data-cid="24697632" data-time="1543571681"><p><p>VAGSom blir borte i 2021. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Bilen ser jo helt rå ut. Men skulle ønske noen produsenter istedenfor å fokusere på heftige bilder med gjennomsnittlig rekkevidder heller klinte til med en rekkevidde på 7-800km og etterhvert enda mer. Det er sikkert ikke teknologi for dette enda men håper det kommer. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Er så rå den bilen! Den og Porschen er sykt slick! Tesla blir som en amatør på design, og kvalitet! Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Ligner litt på en kombo av TT og R8? Bare synd den er elektrisk? 1 Lenke til kommentar
Forbrukerne Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Haha, Audi klarer virkelig ikke å skape et nytt og fresht design lenger. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Tesla Model S er da mye finere. 5 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Fin bil og attpåtil med skikkelige sidespeil. Men hvor er dørhåndtakene??? Hva mener du? Det er ikke meningen at den skal kjøres. Kun sees på. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Når ikke specen til dagens Tesla Model S en gang og kommer ikke før om tre år. Kommer den uten varmeseter og parkeringssensorer foran som dagens audier? Tipper VAG kommer til å slite mot neste generasjon Model S som er ute da. Tesla er jo lastet med utstyr som ikke finnes som ekstrautstyr hos gammeldagse Audi i dag. 3 Lenke til kommentar
Endlo Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Når ikke specen til dagens Tesla Model S en gang og kommer ikke før om tre år. Kommer den uten varmeseter og parkeringssensorer foran som dagens audier? Tipper VAG kommer til å slite mot neste generasjon Model S som er ute da. Tesla er jo lastet med utstyr som ikke finnes som ekstrautstyr hos gammeldagse Audi i dag. Hvilket utstyr er det du henviser til? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Veeel, foretrekker originalen: 6 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Lekker bil. Noe annet enn gørr kjedelige Tesla ja. Etter å ha Eid e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig. Egolf er penest av "vanlige biler" Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer. Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Etter å ha Eid e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig. Egolf er penest av "vanlige biler" Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer. Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler. Utseendemessig er Tesla i mine øyne gørr kjedelige. Er så mange av dem i trafikk-bildet nå at de ikke vekker oppsikt i det hele tatt lengre. 2 Lenke til kommentar
Forbrukerne Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Etter å ha Eid e-golf, leaf2 og en Model X, må jeg si at Teslaen er alt annet enn kjedelig. Egolf er penest av "vanlige biler" Men modelX begynner å varme hjertet mitt mer og mer. Dessuten er den ikke bundet i vanlige biltradisjoner, det ser du på leaf og golf hvor de har beholdt så mye som mulig fra vanlige biler. Utseendemessig er Tesla i mine øyne gørr kjedelige. Er så mange av dem i trafikk-bildet nå at de ikke vekker oppsikt i det hele tatt lengre. Det kommer ikke denne Audien til å gjøre heller. Men, det er jo relativt få Audier der ute som gjør det allerede nå. Med mindre de koster 3 mill+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå