Gå til innhold

Personlig hjemmeside

Anbefalte innlegg

Siden var veldig lang. Jeg ville hatt en meny et sted og delt opp siden slik at det ikke ble så mye scrolling. I tillegg var siden veldig lang til venstre... På min skjerm, Opera, 17" lcd og en oppløsning på 1200 x 1024, så dekker siden din mindre enn 50%.

Det var bare det negative. Det positive har jeg ikke tid til å skrive. Resten var über. Spesielt inndelingen av "avsnittene"... Kult fargevalg!

Det med at den dekker såpass lite av skjermen er jeg fullt klar over. Synes egentlig ikke at det ble så aller verst, og så passer den jo helt ned til 640x480.

Da jeg satte opp et nettverk på en skole i dag, så jeg den med 256 farger på en 15"-skjerm med 800x600 og da ble fargene helt føkka. Menmen.

Glemte visst å legge til link til siden din; det er fiksa nåh!

Nå har jeg lagt til bokmerker til seksjonene. Synes selv at det var bedre uten, men det er mulig det bare er meg som har valgt feil menyløsning.

Tenkte jeg skulle mekke litt på banneren nå.

Takker igjen for at dere gidder å kommentere. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg lagt til bokmerker til seksjonene. Synes selv at det var bedre uten, men det er mulig det bare er meg som har valgt feil menyløsning.

Forslag:

1. Menyen ved siden av hverandre, ikke nedover (nyheter - om meg - hw - linker)

2. Dette er harry, men "til toppen" ved hver bookmark..?

Lenke til kommentar
jeg synes det ble litt irriterende med det hvite på høyre side...

Du sitter å leser, så blender den deg liksom...

Kanskje du kune prøve med en litt mørkere farge?

jeg er enig, hvis du har litt høy oppløsning blir det et _ENORMT_ hvitt område som det ikke er noe på, og bare en tynn liten linje most opp i venstre side som er selve siden.

Nå overdrev jeg kanskje litt ;) , men det ser litt rart ut

Lenke til kommentar

Ja, dette er veldig pent! Fargene passer sammen, og skrifta er lett og lese. Men, kanskje du kan legge til line-height for å få mer rom mellom linjene?

Jeg hadde også foretrukket om den splashen hadde forsvunnet, og om sida hadde blitt bredere. Over halvparten av skjermen blir jo hvit i 1280*1024.

Jeg har egentlig ikke så mye mer å komme med, bortsett fra at den kanten til høyre for innholdet virker bred i forhold til resten.

(Så forresten at du hadde lagt til adressa til sida mi, så nå vanker det julegave til deg. Satser på å få noe opp til nyttår hvis noen lurer.)

Lenke til kommentar

Kult at de fleste sidene du linker til (venner) ikke har noe innhold/er previews...

Siden alle andre kaller det et pluss at siden deres er linket til (de med bra sider) vil jeg si det som et minus at min er på den siden :p *trenger ny stilig side desperat!*

Endret av enden
Lenke til kommentar
Kult at de fleste sidene du linker til (venner) ikke har noe innhold/er previews...

Siden alle andre kaller det et pluss at siden deres er linket til (de med bra sider) vil jeg si det som et minus at min er på den siden :p *trenger ny stilig side desperat!*

Min side er ikke så verst, må vite...

Lenke til kommentar

Noe sier meg at jeg bare skal holde kjeft, men nå er det dog tastaturet jeg bruker...

Følte at venstresiden var litt brutal, med en gang jeg kom inn trodde jeg med en gang jeg hadde scrolla meg veldig til høyre, og at det var noe mer spennende mot venstre. Siden begynte litt brått med andre ord, ser ut som den er kuttet rett av der. Det var i bunn og grunn det jeg ville si.

Hmmm, likte egentlig ikke menyen heller når jeg ser på den nå. Så litt halvgjort ut, mens resten ser profft ut. Ble bare litt malplassert, og stakk seg ikke noe særlig ut...

Noen pluss? Joda...

+ Ren og pen side

+ En av få sider som er bra med mørk bakgrunn

+ Ganske orginal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...