Olavxxx Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Er ganske sikker på at Volvo drev på med dette for flere år siden. Lurer på om statens vegvesen var involvert. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Blir i praksis «tvungen» elektrisk kjøring som uansett kan kobles ut av knapp inne i bilen. Da har ikke BMW gjort noe galt, men sjåføren. Pluss mange andre forskjellige unntak som «for lite strøm» og «for kald ute (under 10 grader)» eller «for kaldt batteri» eller «for hardt pådrag» , «kjører med henger» «for stort internt forbruk AC etc» Man får jo bot for å ikke ha på bilbelte, så hvorfor ikke få bot for å slippe ut avgasser i byene? Trykker du på knappen, så gjør du det rett og slett på egen risiko. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Ikke mye miljøvennlig med hybrid . Etter batteriet er tom for strøm har du unødvendig mye vekt som øker bensinforbruket , hydrogen krever uansett 3x energien til en elbil . Da kan man like gjerne kjøre ren elbil eller ren bensin/diesel bil https://cen.acs.org/physical-chemistry/Magnet-doubles-hydrogen-yield-water/97/web/2019/06?fbclid=IwAR2LkNSssDqJWyC_I7K31WQq_xI_D4emkpTNid4PiSg88JLUjI_oYGBSUjM Det gjøres til stadighet oppdagelser innenfor dette, nå som dette har blitt et fokusområde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå