GRendal Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 ok..så er litt risky... sparer jeg egentlig så mye på det uansett? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 En liten fattig ferje bilett koster da ikke all verden, uansett så er jo det mye tryggere enn at han "sender" deg den.... men Fet pc du får da (kanskje:P) God Jul alle sammen mvh ballemann Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Buss til Køben fra Oslo koster 3-400 kr, båt koster 6-700 kr. Porto på dender kommer til å koste deg noen hundrelapper, så hvis du handler litt danskepølser når du er der nede lønner det seg å hente den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 carlsberg og sprit gutter. Ikke lusne rødpølser... Lenke til kommentar
StigK Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville ogå vært litt forsiktig med det kjøpet der. Jeg antar han har kontaktet deg angående betaling og sånn. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg presset ham til å bevise at han hadde en slik maskin, f. eks et bilde av kabinettet åpnet + en lapp med navnet ditt på. Jeg kan ikke så mye om ebay, har bare handlet der en gang, og da handlet jeg en ep av en fyr med masse positive tilbakemeldinger. Jeg tror uansett ebay blir grinete hvis du nekter å betale, så tving fram bevis eller evt få han til å avbryte handelen. Man kan uansett aldri være 100% sikker på ebay. mvh Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, vær forsiktig her... Hvorfor ikke spandere et par tusen ekstra, og kjøpe en splitter ny PC fra en norsk, godt etablert webshop? Du får garanti, du er sikker på at du får varene... Du får jo seff ikke en like bra maskin, men, det spørs jo på bruksområde. Om du bestemmer deg for å forhåndsbetale/postoppkrav, og ikke dra til danmark for å sjekke varen, post her om du har fått en så rå PC, eller om du har fått noe i det hele tatt... Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 har du fått pcen din ??? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja, har du fått PC'en? Det er nesten en måned siden du begynte denne tråden. Jeg er nysgjerrig.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, har du fått PC'en? Det er nesten en måned siden du begynte denne tråden. Jeg er nysgjerrig.... Me2... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 For å slippe toll trenger du bare å skrive No Commersial Value.. Gjorde det nettop med AKKURAT samme maskin;) Funka som søren! PS: Mulig noen sa dette før meg, men gadd ikke lese heel tråden... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Lukter tjuvgods lang vei Hvis han da altså får pcen til 1000 dollar. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Mistenkelig billig eller hur Fohåndsbetaling til utlandet og særlig til privatpersoner er jo risky deluxe Hvis du bor på østlandet eller sørlandet er det kansje smart å dra til danmark for å hente den... Litt synd hvis det er tjuvgods da... Dette er ingen klassisk 1000 dollars maskin da Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Hei! Har du snakka med fyren du skulle kjøpe pc`en av ? Hvis du vil at han skal sende den i posten... så må du be han om å skrive at pc`en ikke koster mer enn 20$....ellerså må du betale 24% av kjøpesummmen til staten altså rundt 1620 kr til staten... da ville jeg heller ha tatt meg en tur danmark og henta pc`en Men personlig ville jeg ikke ha kjøpt noe av fyren..fordi det ser ikke ut som han har noe erfaring med det... Men Hvis du vil Absolute kjøpe pc`en .... For guds skyld be han gi deg alle kvitteringene... på absolut alt er betalt på skikkelig vis..så du ikke kjøper tyvegods For bare si lykke til med handelen Endret 14. januar 2004 av hifiman Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 mitt store spørsmål er nå: hvordan slipper jeg toll, hvis ikke blir det så dyrt tusen takk for svar! Om du ikke betaler toll, så må vi andre betale mer toll på våre varer. Vi vil ikke at vårt forum skal være et sted der man kan finne på lureri og triks for å slippe pålagte avgifter etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg