Gå til innhold

kjøpte meg PC i danmark via ebay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ogå vært litt forsiktig med det kjøpet der. Jeg antar han har kontaktet deg angående betaling og sånn. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg presset ham til å bevise at han hadde en slik maskin, f. eks et bilde av kabinettet åpnet + en lapp med navnet ditt på. Jeg kan ikke så mye om ebay, har bare handlet der en gang, og da handlet jeg en ep av en fyr med masse positive tilbakemeldinger. Jeg tror uansett ebay blir grinete hvis du nekter å betale, så tving fram bevis eller evt få han til å avbryte handelen.

Man kan uansett aldri være 100% sikker på ebay.

 

mvh

Lenke til kommentar

Ja, vær forsiktig her... Hvorfor ikke spandere et par tusen ekstra, og kjøpe en splitter ny PC fra en norsk, godt etablert webshop? Du får garanti, du er sikker på at du får varene... Du får jo seff ikke en like bra maskin, men, det spørs jo på bruksområde.

 

Om du bestemmer deg for å forhåndsbetale/postoppkrav, og ikke dra til danmark for å sjekke varen, post her om du har fått en så rå PC, eller om du har fått noe i det hele tatt... :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mistenkelig billig eller hur

 

Fohåndsbetaling til utlandet og særlig til privatpersoner er jo risky deluxe

 

Hvis du bor på østlandet eller sørlandet er det kansje smart å dra til danmark for å hente den...

 

Litt synd hvis det er tjuvgods da...

 

Dette er ingen klassisk 1000 dollars maskin da

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har du snakka med fyren du skulle kjøpe pc`en av ?

Hvis du vil at han skal sende den i posten... så må du be han om å skrive at pc`en ikke koster mer enn 20$....ellerså må du betale 24% av kjøpesummmen til staten

altså rundt 1620 kr til staten...

da ville jeg heller ha tatt meg en tur danmark og henta pc`en

 

Men personlig ville jeg ikke ha kjøpt noe av fyren..fordi det ser ikke ut som han har noe erfaring med det...

 

Men Hvis du vil Absolute kjøpe pc`en .... For guds skyld be han gi deg alle kvitteringene... på absolut alt er betalt på skikkelig vis..så du ikke kjøper tyvegods

 

For bare si lykke til med handelen :D

Endret av hifiman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...