NTB - digi Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Telenor får tvangsmulkt for ulovlig telefonsalg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Glad jeg kuttet ut Telenor, så telefonopprigningene endelig sluttet. Makan til mas fra dem. Klart verst av teleoperatørene. Unner dem 30.000 kr i bot pr. kunde som har resevert seg som blir kontaktet. 1 Lenke til kommentar
Aim insect oil Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Glad jeg kuttet ut Telenor, så telefonopprigningene endelig sluttet. Makan til mas fra dem. Klart verst av teleoperatørene. Unner dem 30.000 kr i bot pr. kunde som har resevert seg som blir kontaktet. Syntes personlig Ice.net er langt verre. Telefon etter telefon etter telefon over måneder for å selge telefonabonnement, ignorerte komplett at jeg har telefon vis jobben. Endte med at de mistet meg som kunde Endret 1. desember 2018 av Aim insect oil Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Ironisk egentlig at uønsket og aggresiv markedsføring fungerer motsatt av ønsket effekt og fører til kundeflukt. 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Glad jeg kuttet ut Telenor, så telefonopprigningene endelig sluttet. Makan til mas fra dem. Klart verst av teleoperatørene. Unner dem 30.000 kr i bot pr. kunde som har resevert seg som blir kontaktet. Norske stat eier 60% av Telenor. Så gir ikke mening å gi dem gigantisk bot, for om de ikke kan betale havner regningen hos staten uansett. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Ja, og for hver bot ryker 1500 Kr fra pensjonsfondet siden de eier 5%.Hva er dette for utspekulet pressmiddel for å få meg tilbake til Telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå