Gå til innhold

Norsk droneselskap skal overvåke Europas kyster: Dobler antall ansatte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart fyller svermer av autonome miniatyrovervåkningsdroner luften i byene...utstyrt med kamera og mikrofoner og whatever.....og sender live til "Drone-headquarter"...hvor operatørene ser på sine monitorer og styrer de operasjoner og tiltak som er nødvendig for å opprettholde lov og orden.. "Flua på veggen"....har ikke lenger vinger og følehorn, men små propeller og avansert overvåkningsutstyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det bare å vente på første lekkasjen av toppløsbilder.

Nei takk, står over den gitt. Trenger ikke pin up bilder av bleikfeite halvgamle olje rough necks i baris ute i nordsjøen. :D

Å...hadde det dukket opp et luksusfartøy med et soldekk inneholdende diverse lettkledde.......

Da hadde pipa fått en annen lyd

tenker jeg...?

Lenke til kommentar

Å...hadde det dukket opp et luksusfartøy med et soldekk inneholdende diverse lettkledde.......

Da hadde pipa fått en annen lyd

tenker jeg...

Dronefoto av toppløse naturlige damer med litt hengepupp, strekkmerker og noen kilo for mye i en litt for liten bikini er heller ikke min greie. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nei takk, står over den gitt. Trenger ikke pin up bilder av bleikfeite halvgamle olje rough necks i baris ute i nordsjøen. :D

Vis om er gamle nok husker det svenske Forsvaret sin skandale fra sent 80-tall, avslørt tidlig 90-tall. Overvåkingstjenesten for fremmede ubåter hadde brukt sine helt ekstremt gode telelinser til å ta bilder av toppløse veldreide tenåringsjenter. Så du skal nok kunne forvente mer enn bleikfeite offshore-arbeidere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...