AfterGlow Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Ekstreme tall for Fortnite: Har nå over 200 millioner spillere Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Har blitt "tøft" å hate Fortnite, men av alle de store multiplayer spillene så er det nok det best optimaliserte og minst feilfrie spillet av de alle. På linje ned Dota 2, Cs Go og Overwatch. 2 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Har blitt "tøft" å hate Fortnite, men av alle de store multiplayer spillene så er det nok det best optimaliserte og minst feilfrie spillet av de alle. På linje ned Dota 2, Cs Go og Overwatch. Det er det samme som kompiser av meg sier om Wow, at det er dritt og kjedelig. De har aldri prøvd det. Jeg har prøvd Fortnite, og synes ikke noe særlig om basebyggingen i spillet, og dermed ikke noe for meg. Hater det ikke av den grunn, men liker det bare ikke. Tipper de fleste som sier at de hater det har ikke prøvd det en gang. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Har blitt "tøft" å hate Fortnite, men av alle de store multiplayer spillene så er det nok det best optimaliserte og minst feilfrie spillet av de alle. På linje ned Dota 2, Cs Go og Overwatch. best optimaliserte og minst feilfrie 1 Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg også prøvde Fortnite gjennom Steam, spilte i ca 10 minutter og har aldri prøvd det igjen. Blir jeg ansett som en av disse 300 millioner spillerene da? Ubrukelig statistikk. Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Eller husker ikke om det var steam eller hva, husker nå bare at det var gratis. Lenke til kommentar
Marius the Dark Lord Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Eller husker ikke om det var steam eller hva, husker nå bare at det var gratis. EpicLauncher? Lenke til kommentar
Soles Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Ble anbefalt av flere venner, at jeg bare måtte prøve det. Fant ut raskt det stemte ikke, avsluttet etter bare 10 min og så ble det slettet. Lenge siden jeg har spilt et hypespill som dette. Holder meg til Killing Floor 2 Hell on earth! Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Er hypen som er sentrert rundt kids og at store internett personligheter hyper det opp for kids som gjør at det er så stort som det er. Selfølgelig noe å si med ingame events også og for ikke å nevne alt det der med at det også er Free 2 Play. For min del har jeg i det siste prydet meg av det jeg selv mener er et enda mer polished spill som er for hakket eldre playerbase enn fortnite, spillet jeg snakker om da er Ring of Elysium. Ellers så vil jeg egentlig si i dags dato at csgo er bedre optimized spill expirience Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg foretrekker solospill, flerspiller gjør meg bare stresset og klønete! Og min ekstremt treige reaksjonsevne øker ikke akkurat oddsene for å bli 'last man standing' heller! Men av det jeg spilte så virket det meget "spillervenlig", så jeg forstår godt hvorfor det er blitt så enormt populært! Lenke til kommentar
ramboRans Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Har blitt "tøft" å hate Fortnite, men av alle de store multiplayer spillene så er det nok det best optimaliserte og minst feilfrie spillet av de alle. På linje ned Dota 2, Cs Go og Overwatch. at det var sa du? Tror ikke csgo hører hjemme i den lista der nei. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg også prøvde Fortnite gjennom Steam, spilte i ca 10 minutter og har aldri prøvd det igjen. Blir jeg ansett som en av disse 300 millioner spillerene da? Ubrukelig statistikk. Du er den andre i denne tråden som skriver at du prøvde det i ti minutter. Det er ikke en diskvalifikasjon av spillet, men av deg Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Jeg også prøvde Fortnite gjennom Steam, spilte i ca 10 minutter og har aldri prøvd det igjen. Blir jeg ansett som en av disse 300 millioner spillerene da? Ubrukelig statistikk. Du er den andre i denne tråden som skriver at du prøvde det i ti minutter. Det er ikke en diskvalifikasjon av spillet, men av deg Det var absolutt ikke poenget mitt, poenget mitt er at jeg mest sannsynlig blir inkludert i statistikken som en av disse 300 millioner spillerne... Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Elsker Battle Royal spill som Fortnite,PUBG,Blackout og kommende Battlefield V Firestom... Men PROBLEMET i disse dager er at det er så sabla mye Hacking "juksing"... i et BR spill så ødelegger det for alle.. begyner å få mere sansen fir singelplayer, siden online spillig er så utbrett med juksing.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå