Erwik Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Skal kjøpe ny mobil til kjæresten til jul, men klarer ikke å få bestemme meg for om jeg skal gå for Huawei Mate P20 Pro eller Iphone XS. P20 ser i utgangspunket ut til at man får mer for pengene, men er litt usikker grunnet "gluegate", EMUI og generell kvalitet. Noe som trekker veldig opp er batterikapasiteten. Iphone er vurdert grunnet at hun tidligere hadde Iphone, men har siden 4S hatt android telefon. Hun har også idag en Ipad Pro, og tenkte det kunne vært gøy å prøve Iphone igjen etter ett par Android telefoner. Noen som har erfaringer og komme med rundt batteri tid på Iphone XS med normal bruk? Må man lade hver kveld? Hvilken bør man velge når pris ikke er medberegnet? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Hva er det folk har sånn imot EMUI? Forøvrig står valget ditt mellom en helt grei telefon og den beste du kan få på markedet nå. Gå for Huawei Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Får vesentlig mere telefon for pengene med P20 Pro enn du får med iPhone. Du får ett knallbra kamera, ett åpent opperativsystem, hurtiglader og masse tøffe features som å kunne lade andre mobiler trådløst osv. EMUI er både elsket og hatet blandt folk så det må nesten prøves selv før man kan dømme. iPhone er mere kjedelig på alle måter, men mange liker jo det og da. Men du må betale dyrt for ekstra lagring her, enten du velger å kjøpe en med mye plass eller må starte abbonemang på iCloud for å lagre filene der. Husk og at det ikke følger med adapter til hodetelefoner, og hurtiglader må kjøpes ekstra. Forøvrig synes jeg dette er drøyt mye penger å bruke på julegave, men det er ikke noe jeg skal legge meg borti. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Jeg vil si meg enig i at Huwei Mate P20 Pro gir mye mer for pengene og virker som en spennende mobil. Min svoger fikk den for et par uker siden og virker veldig fornøyd, han har ikke hatt problemer med skjermen og mobilen fungerer fint. EMUI ligner vel en del på iPhone slik jeg har forstått det uten å ha prøvd det selv over lengre tid. Personlig har jeg hatt iPhone X i ett år og batteritiden er ikke veldig bra men derimot helt grei. Ligger på rundt 3,5-4,5 timer skjermtid og må lade daglig ved det som for meg er normal bruk (surfing, litt jobbmail, Facebook Messenger, Youtube og noe ringing og sms). iPhone XS har mindre batteri enn X men angivelig bedre batteritid da prosessoren skal være mer strømgjerrig men jeg tipper de blir ganske like i reell batteritid. Så om det var mine penger ville jeg gått for Huawei Mate P20 Pro da det rett og slett virker som en veldig god mobil for prisen med bra kamera, god battertitid og god funksjonalitet. Lenke til kommentar
Erwik Skrevet 29. november 2018 Forfatter Del Skrevet 29. november 2018 Takk for gode svar. Dette bekrefter vel egentlig det jeg selv tenker da jeg i utgangspunktet mener Apple priser seg ut av markedet. Går for Mate P20 Pro, så da regner jeg med at jula er redda i år også 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Husk å si Mate 20 Pro i butikken, P20 Pro er en annen modell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå