Spetsnaz Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Hva skal til før Apple får slakt? 1 Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Hva skal til før Apple får slakt? At vi får noen skribenter som ikke tar på seg sauebrillene før de prøver et produkt. Hadde dette ikke vært Apple, så ville det vært "alt for høy pris for hva du får, terningkast 2" 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Det må vel bli et problem for MacOS også etterhvert at en ikke har bra maskiner til rett pris å kjøre på. Endret 1. desember 2018 av Svein M Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Uh, du har da swiping frem og tilbake på nettleser på Android. Du må bare skru den på, siden den er deaktivert som standard siden folk flest HATER den funksjonen. Åh! Hvor da? Jeg har en Huawei Mate 20 Pro - finner det ingen steder. Lenke til kommentar
rolandvg 99 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Uh, du har da swiping frem og tilbake på nettleser på Android. Du må bare skru den på, siden den er deaktivert som standard siden folk flest HATER den funksjonen. Åh! Hvor da? Jeg har en Huawei Mate 20 Pro - finner det ingen steder. Finnes i alle fall i Microsoft Edge for Android. Lenke til kommentar
s4lem0nsen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Finnes i alle fall i Microsoft Edge for Android. Jeg installerte appen Edge Gestures av ChYK som gir en iPhone lignende swipe funksjon i alle apper på Android. Det gjorde overgangen til fruen fra iPhone til Android litt enklere. Etterhvert som man kanskje velger å bruke tilbakeknappen kan man enkelt avinstallere appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå