buskmann Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skulle hatt med meg en krysset TP-kabel hjem på juleferie i morgen ettermiddag. Hadde det ikke vært for tjue meter kø på Komplett her i Trondheim, så skulle jeg kjøpt den der. Det er ikke angitt f.eks. på Elkjøps nettsider om de har sånn kabel. Eller er det andre butikker i Trondheim man kan prøve? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 20m kø? Stikk nedom tidlig, ****** ikke et menneske der nede da. Var faktisk innom her om dagen, rundt kl 1700, stod 2 min i kø, jeg forstod ingenting. Telebutikkene har kanskje, Spaceworld også muligens? Er det mennesker på Omega-kjelleren kan du mekke din egen i løpet av et par minutter. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 c olson, biltema, telebutikken osv osv osv Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp. *klaske panne* Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ja, clas på solsiden, city syd, biltema, elkjøp på tiller og kbs senteret Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Obs Bygg! har.. vi sleger vertfall d her i Haugesund =) Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Takker. Tenker jeg prøver Clas Ohlson jeg, de har i følge nettsidene, siden jeg er lite lysten på en sykkeltur opp til Biltema på Heimdal. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Elkjøp har det her i bergen i allefall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 elkjøp har. til cirka 299,- Biltema: 98,- Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp.*klaske panne* men der er det iallefall 20 METER med kø... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp.*klaske panne* men der er det iallefall 20 METER med kø... Tviler, og selv om de har det så går iallefall køen mye raskere der. Class Ohlsen: bip bip bip... 99 kr... neste! Komplett: - Skal ha en Seagate 160 GB S-ATA HD og en S-ATA strømkabel - La meg sjekke... hmm... har desverre ikke Harddisken på lageret - Hvilken har du på lager da? - La meg sjekke... vel, vi har en WD 120 GB og en 250 GB... - Og de koster - Et tusen of 4 for 120 GB og to tusen to hundre to og åtti for den 250 GB. - Ok, da tar jeg den til 120 GB. - *går bak*, nei den er vi desverre også tomt for. bla bla bla betale.. Ok, neste kunde... Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) <ironi> ... må ta med Elkjøp og da, når du først er i gang 1. Gå inn i butikken 2. Stå i kø for kølapp maskinen 3. Trekke kølapp, oh bare 156 foran deg 4. For T = 0 to 5000 : VENT : Next T 5. Endelig din tur... 6. Krysset TP kabel ? Hva er det ? Hm, vent skal jeg sjekke 7. For T = 0 to 1000 : VENT : Next T 8. Selger kommer tilbake med en pose med en vanlig tp kabel i 9. Selger mener den er krysset for den er annen farge enn den andre 10. Retry, Fail or Abort ? </ironi> (og ja, jeg er litt for overtrøtt midt på natten til lille julaften, burde vært i seng for lenge siden og NEI det var ikkeno direkte angrep på noen som er flink og jobber seg ihjel på elkjøp nå i julen.. dere er tøffe som holder ut ) Endret 23. desember 2003 av Sozinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå