Lappyo Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hei, Er det noen som vet hvordan jeg kan få lastet ned HBO Nordic appen på min Sony tv? Hvis jeg går inn på Google play store å søker så dukker det ikke opp. Noen som har opplevd samme problem? Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Hei, Er i samme båt, men ser ut som HBO Nordic kun er tilgjengelig på TV'er med Android 8. Og mitt TV, som er likt ditt, er kun Android 7.0. Så forhåpentligvis vil TV'en oppdatere seg i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Med HBO nordic elendige streaming kvalitet er det ikke noe å vente på. Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 HBO appen er mulig å laste ned nå. HBO europe heter den i app store. Ble lagt ut nylig. Har et godt stykke igjen før de har kvaliteten til Netflix skal sies ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Uff da ... da funker vel den på min Sony A1 oled tv... HBO er noe av det dårligste jeg har sett på streaming kvalitet skal reaktivere mitt abb når siste sesong av game of thrones kommer men ikke før.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå