cocos Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Kjøpte meg dette for en liten stund siden og skulle teste det. Fungerte på PC med både lyd og chat. Prøvde på Xbox One, bare lyden fra spillet som fungerte, ikke chatten. Det er grått symbol på Fortnite, og jeg har plugget inn ledningene der de skal være og skikkelig. Har forsterker som er koblet til tv'en, sånn at jeg kan plugge hodetelefonene til den. Det er to innganger fra hodetelefonene, den ene går altså i forsterken, det andre i Xbox-kontrolleren. Micen er ikke ødelagt, da ville det ikke virket på PC, så er tydeligvis noe jeg ikke har gjort riktig. Noen som vet? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) ---- ignorer --- Endret 28. november 2018 av oOF Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) Sikker på at du ikke må bruke adapter i Xbox-kontrolleren først? Det var ihvertfall det som fulgte med når jeg kjøpte headset fra Turtle Beach til min Xbox. Endret 28. november 2018 av Windoge Lenke til kommentar
cocos Skrevet 28. november 2018 Forfatter Del Skrevet 28. november 2018 Først og fremst, takk for svar.I følge dem trenger jeg ikke det da pluggen går direkte inn i de nye kontrollerne så man slipper adapteren Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hei! De svarer det greit i FAQen her. Du må ha adapter. https://www.hyperxgaming.com/us/support/technical/products?model=hx-hsca 1 Lenke til kommentar
cocos Skrevet 28. november 2018 Forfatter Del Skrevet 28. november 2018 Okei, da er nok det forklaringen. Tusen takk for hjelpen Da var det å finne en sånn adapter. Har Chat headset som fulgte med Xbox One, men det er jo bare chat og minijacken er koblet til selve adapteren. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå