Gå til innhold

Quoting av hvor mange som leser threaden

Anbefalte innlegg

Da dagens julekalender ble litt forsinket oppstod denne threaden der folk etterlyser dagens luke. Threaden i seg selv er grei men den består jo av 90% spam der hele posten består av å quote statsn over hvor mange som leser threaden. Kan ikke dere moderatorer lage en sticky post der det står at dere forbyr det eller skrive det inn i retningslinjene nå i julekalendertiden? Har også vært en del som har quotet slik stats i threaden til "dagens luke" også.

Overreagerer kanskje en smule men slik spamming man opplever i dette øyeblikk kan gjørre en hver person gal.

:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:roll::roll: *sukke* :roll::roll:

skuffende..skuffende..... :p

Men mods må skjønne at det er sikkert over 500 stk som klikker seg inn på sidene i løpet av natta og vil se hva dagens tilbud er.....og når noe slikt skjer at det er kraftg forsinka, ja....

da skjer dette...det er naturens og nerdenes gang!!

Hadde kalenderen kommet tidsnok, så hadde det ikke vært mye spamming, men "saklig" diskusjon om dagens tilbud, og mange hadde kunnet fått sove!!

Lenke til kommentar

Syns det er unødvendig å måtte fortelle hvor mange som er inn å leser til enhver tid ja. Dersom man har enorm trang til å vite det kan man jo bare skrolle ned og se selv . Verre er det ikke.

Tråden som er nevnt her vil ikke jeg se på som unødvendig. Det er tross alt et spørsmål om hva som skjer. Mange som venter på gode tilbud. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes den tråden var litt morsom jeg. Ok den er chat preget og til tider way offtopic, men den viste mye humor, varme, og fortalte mye om "livet" på hw i disse "julekalender" tider når man blir som barn igjen og gleder seg over nye "leker" og frykter "myke" pakker.

Når dagens produkt nok for de aller fleste må sies å være en "myk" pakke så ble kronen satt på verket. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...