Martin Braathen Røise Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har vært stor misnøye etter outsourcing hos Finn.no-eier: – «Dublin» har blitt et skjellsord Lenke til kommentar
0laf Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Det sier litt om inkompetansen, når selskapet som eier, utvikler og drifter flere av norges største nettsider, må outsource brukerstøtte for egne ansatte ? 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vice Skrevet 28. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2018 Oida? Gikk det ikke bra med å outsource tjenester til billigste tilbyder i utlandet likevel? Hvem kunne forventet noe slikt? 15 Lenke til kommentar
Tulleru Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hei, vær så snill a. "Endelig kan brukerne gå rett til lokal support og få hjelp...." Hvem var det som tvang Schibsted til å outsource til Dublin til å begynne med?? De prosessene IBM fulgte var nok definert av Schibsted selv, men det er lett å skylde på Dublin når sluttbrukere blir misfornøyd. Ta denne artikkelen med en stor klype salt. 4 Lenke til kommentar
missi Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hei, vær så snill a. "Endelig kan brukerne gå rett til lokal support og få hjelp...." Hvem var det som tvang Schibsted til å outsource til Dublin til å begynne med?? De prosessene IBM fulgte var nok definert av Schibsted selv, men det er lett å skylde på Dublin når sluttbrukere blir misfornøyd. Ta denne artikkelen med en stor klype salt. Aldri undervurder verdien av folk i joggesko. 1 Lenke til kommentar
KlaraKlook Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Enkelt å skylde på andre når presset blir for stort. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Moderatormelding Trolling har blitt fjernet. Hold debatten saklig og anstendig.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 IBM gjjør ikke slike jobber selv, bare sånn at det er sagt. IBM bruker underleverandører slik som feks større itselskap som HCL også gjør. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Oida? Gikk det ikke bra med å outsource tjenester til billigste tilbyder i utlandet likevel? Hvem kunne forventet noe slikt? Helt uventet. Som julekvelden på kjerringa. 2 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Outsourcing minner mye om diskusjonene rundt åpent kontorlandskap. Alle ledere tror det er best for bedriften, men ingen ansatte ønsker det ... 2 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 IBM gjjør ikke slike jobber selv, bare sånn at det er sagt. IBM bruker underleverandører slik som feks større itselskap som HCL også gjør. Har jobba for et par sånne underleverandører. Ville ikke ønske min verste fiende en sånn jobb. Neyh, jeg ville ta den personen med ut på en kopp kaffe, klappe han/ho på skuldra og spørre; «Går det bra?» med den største empati. Må huske at de her underselskaper driver ikke support for kun èt brand, men ofte maaange. -Og sirkulasjonen av ansatte får en ekte høststorm i Lofoten til å virke som en laber fis. -Etter en stund i et sånt firma gidder man ikke engang å huske navna til kollegene. -Forestill dere kvaliteten til en totalt ukjent man snakker med på telefonen... ...Har dere opplevd å bli satt på vent, for å få avbrutt samtalen?... *TADAAA!* -supportmedarbeideren gadd ikke snakke mer... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå