Fenrisúlfr Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hei, trenger litt hjelp i hodetelefonjungelen. Jeg er på utkikk etter hodetelefoner som er over ear og med mikrofon. det viktigste for meg er at det er god lyd (bryr meg mer om at musikk høres bra ut enn mye annet.) og god kvalitet på mikrofonen. Til referanse har jeg DT770 pro som jeg bruker til musikk. Noe med samme lydtone hadde vært flott. Budsjett er rundt 1500kr. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 28. november 2018 Forfatter Del Skrevet 28. november 2018 Jeg kommer kun til å bruke dette på PC forresten. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 HyperX Cloud Alpha? Jeg har dem selv og er veldig fornøyd. Teknikmagasinet har dem på tilbud til 699,- nå. Vet ikke hvordan dem er sammenlignet med DT770 Pro da. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hvorfor ikke bare bruke DT770 med modmic for eksempel? Finner ikke no gaming headset som kan måle seg med DT770 sammen med en bra DAC eller Lydkort. https://www.komplett.no/product/912157/gaming/streaming/mikrofon/antlion-audio-modmic-5-mikrofon# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå