fjarle Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Samsung og Huawei vil kvitte seg med busslommen.Det kan være hull i din neste mobilskjerm Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Om et år eller to, er jeg sikker på at vi er forbi den tullete mellomløsningen med busslommer og hull i skjermer. Frem til da tar jeg heller en telefon med større ramme. 8 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) Hvorfor skal jeg ha lyst på en mobil med hull, hvor sensoren kommer lengre ut i skjermen og forstyrrer bilde mer enn hva dagens busslommer gjør. Dette er da en nedgrader. Endret 28. november 2018 av Emile the rat Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 28. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2018 Hull i skjermen finnes allerede hos mange, fordi de har knust telefonen sin. 11 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 (endret) Er dette det store problemet til folk? -At man ikke får skjermflate på hele telefonen? Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm. Gi meg heller en halv cm øverst uten skjerm i stedet for alle lepper, busslommer og andre løsninger. Dropp frontkamera, høyttaler og andre sensorer øverst, så får folk full skjerm.. Endret 29. november 2018 av plankeby 5 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Trodde busslommen skulle komme vekk.. Men neida.. Vi skal ha et fuckings hull i mobilen? Slipper ihvertfall og skru et eget Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg ønsker meg en telefon med en svær busslomme, hvor selve busslommen er et hull. Baksiden skal bestå av så mange kameralinser de får plass til. 4 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen? Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm. Fullstendig enig. Om Pixel 3 hadde hatt en anelse tynnere lepper oppe og nede hadde det vært det ideelle designet etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen? Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm. Støtter denne jeg også. Selv har jeg en "tjukk" telefon med tilnærmet verandaleppe både oppe og nede (Xperia XZ1 Compact), og det kunne ikke brydd meg mindre at skjermen ikke fyller hele forsida. Dog, det er jo folk som gjør det utroligste for å være trendy og først ute, og det er gjerne de som løper og kjøper først, så ... 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Hull i skjermen finnes allerede hos mange, fordi de har knust telefonen sin. Forskjell på hull i glasset og hull i skjermen /sluttpåflisespikk Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Kan jeg bare få en rammeløs telefon uten et forbanna selfiekamera som jeg aldri bruker uansett? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Kan jeg bare få en rammeløs telefon uten et forbanna selfiekamera som jeg aldri bruker uansett? Tipper: Nei. Selfie-kamera er vel såpass mye brukt av andre at du nok ikke vil finne populære telefoner uten. For de av dere som er så opptatt av null rammer og innhukk så får dere vel bare vente til teknologien kommer der at de kan være bak skjermen. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Er dette det store problemet til folk, at men ikke får skjermflate på hele telefonen? Klarer overhode ikke å se problemet. Jeg blåser i om en halv cm over på telefonen ikke har skjerm, pga høyttaler, kamera mm. Fullstendig enig. Om Pixel 3 hadde hatt en anelse tynnere lepper oppe og nede hadde det vært det ideelle designet etter min mening. Dette er produsenter ute etter oppslag og likes mer en praktisk bruk for folk flest. Ja det er nok en god del posisjonering også men her er mye av det hvor Samsung ønsker å plassere Apple for å maksimere egen inntekt. Tomme stort hull midt på skjermen høres perfekt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg