Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gamer på mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Spør for en kompis: Gamer på mobilabonnement med deling til pc på fri data via usb, bredbånds-nettet her er helt ubrukelig til gaming ellers så må nesten bruke det.

Men så har det seg slik at jeg får veldig høye lag spikes pga dekning og ustabilt nett. (ja, bor på fjellet).
Finnes det en måte å  forbedre dette på fra tlf?

Mobilt bredbånd pakke med router lønner seg ikke siden det har låst gb i mnd + høyere pris :(

Edit: Finnes det antenner eller noe lignende til tlf?

Endret av Fartlitter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Det er ikke tillatt å bruke GSM-repeatere uten at man har innhentet tillatelse fra eier av mobilnettene."

 

Sistenvnte fikk en bot på rundt 50.000 kroner etter at selskapet hadde unnlatt å fjerne utstyret etter gjentatte advarsler. Privatpersoner har fått bøter på mellom 2500 og 5000 kroner.

 

https://www.tu.no/artikler/privatpersoner-blokkerer-mobilnettet-med-gsm-repeatere/231523

 

Så ikke stuereint vil nå jeg si... hvor langt unna er du basestasjonen? har du fri sikt? jeg lå på rundt 60-70 ping i  bf4 den gangen jeg brukte telia til å game. Riktig nok rimelig godt signal og deres 4g modem kobla direkte til pcen.

Lenke til kommentar

"Det er ikke tillatt å bruke GSM-repeatere uten at man har innhentet tillatelse fra eier av mobilnettene."

 

Sistenvnte fikk en bot på rundt 50.000 kroner etter at selskapet hadde unnlatt å fjerne utstyret etter gjentatte advarsler. Privatpersoner har fått bøter på mellom 2500 og 5000 kroner.

 

https://www.tu.no/artikler/privatpersoner-blokkerer-mobilnettet-med-gsm-repeatere/231523

 

Så ikke stuereint vil nå jeg si... hvor langt unna er du basestasjonen? har du fri sikt? jeg lå på rundt 60-70 ping i  bf4 den gangen jeg brukte telia til å game. Riktig nok rimelig godt signal og deres 4g modem kobla direkte til pcen.

Nei det aner jeg ikke, er ikke meg det er snakk om. Denne personen konkurrerer i ligaer der ms er veldig viktig, akkuratt nå går det ikke med det nivået de spiller på. Problematikken er nok lag spikes :hmm: 

 

Han har ikke modem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...