Gå til innhold

Laptop HPCX0015NO-6999,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne funnet noen tester på denne, men finner lite. Noen som kan hjelpe meg? Går den kanskje under et annet navn. De har den på den lokal Power-butikken, og jeg har holdt den av til lørdag.

Laptoper av samme modell kan variere ganske mye i forhold til hardware, og nøyaktig samme modell er ikke alltid så lett å finne. Det du kan gjøre er å søke på de forskjellige komponentene. I hovedsak vil det være prosessor og grafikk kort det er greit å vite. Så da begynner du å google etter f.eks "GTX 1050 review", "GTX 1050 test" eller "GTX 1050 benchmark". Samme gjelder CPU.

Lenke til kommentar

Laptoper av samme modell kan variere ganske mye i forhold til hardware, og nøyaktig samme modell er ikke alltid så lett å finne. Det du kan gjøre er å søke på de forskjellige komponentene. I hovedsak vil det være prosessor og grafikk kort det er greit å vite. Så da begynner du å google etter f.eks "GTX 1050 review", "GTX 1050 test" eller "GTX 1050 benchmark". Samme gjelder CPU.

Takk.

Jeg er egentlig mest opptatt av å få mest "bang for buck", så om noen av dere ser et åpenbart alternativ som burde vurderes innenfor prisrammen, så hadde jeg satt pris på å få høre det.

Lenke til kommentar

Neimen ikke lett...

Man vil jo være best rustet om det skulle dukke opp noe man skulle hatt lyst til å spille, samtidig vet man at det blir mindre tid til slikt enn man gjerne skulle ønsket...

Jeg kommer nok sannsynligvis til å levere den tilbake i morgen. Mye viftestøy selv når det ikke skjer stort - og likte heller ikke hvordan overgangen til skjermen var (bare festet på midten). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...