AfterGlow Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Og spillene som kommer i europeiske PAL-utgaver er avslørt.PlayStation Classic like om hjørnet – Sony viser frem maskinen i ny video Lenke til kommentar
apollo4 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 PAL spillene er laget for å kjøre i 50Hz, men vil her kjøre i 60Hz. Vi får se om det fører til timing-issues. Det er en haug av måter å spille PS1 spill på, så ser null behov for denne. Og jeg har kjøpt begge Nintendos minikonsoller. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Biblioteket burde hatt ufattelig mange mer titler. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Holder meg til min originale PS1, jeg. Like så greit med dette utvalget. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 - Om dem hadde kommet med en løsning noe 'ala' "GOG" så hadde slike Retro-Makes gitt mer mening. Er ikke den største fan av consoles, men slipper dem Retro-Remake av "PS2" med mulighet til å kjøpe spill via en lignende løsning som "GOG". Da blir det først kjøp av "PS2-Mini" og så "Rule of Rose". Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Wipeout fail.... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Wipeout fail.... Ikke at wipeout er noe å spille uten analoge stikker. Lenke til kommentar
FB.021609726700906 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Denne maskina er rett og slett stygg! At sony i det hele tatt gidder og slå seg med på bølgen av retro maskiner er helt ufattelig. Men noen liker vel den vel så utdaterte maskina med sin forferdelige look og sist men ikke minst den elendige grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå