AfterGlow Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Bungie med ny strategi for å holde på spillerne.Neste år får Destiny 2 tre fulle «sesonger» med nytt innhold Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Season of the "redacted" ? Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 De er nok for sent ute gitt... 2 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg vurderer faktisk å prøve Destiny 2 etterhvert. Man fikk jo spillet kastet etter seg gratis nylig. Må bare gidde å bruke peng på Forsaken først. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Season of the "redacted" ? Season of the Hater? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 De er nok for sent ute gitt... Kanskje for deg men ikke for millioner andre spillere..... Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg vurderer faktisk å prøve Destiny 2 etterhvert. Man fikk jo spillet kastet etter seg gratis nylig. Må bare gidde å bruke peng på Forsaken først. Forsaken er verdt det, det var den DLC som reddet Destiny 2. De forrige DLC følger med på kjøpet nå. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Season of the "redacted" ? Season of the Hater? Var mer et stikk mot artikkelen da den tredje sesongen ikke har fått noe tittel enda, foruten at innholdet kalles for Penumbra. Så nei, ikke noe hat fra min side, jeg koser meg med forsaken! Sånn fremtidig så går det jo ann å reflektere mer rundt det som skrives før en trekker en konklusjon. All kritikk er ikke nødvendigvis "hat" eller "trolling". 4 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 De er nok for sent ute gitt... Kanskje for deg men ikke for millioner andre spillere..... Millioner? Nå tror jeg du overdriver, det er ikke millioner som spiller dette spillet lengre. Lenke til kommentar
hegg12312 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Helt ok.. Men dette var gratis i destiny 1. Litt trist at de ikke vil satse på nye dlc'er.. Dette er jo basically en destflix.. Netflix for destiny.. Sånn typisk når destiny 3 kommer, kan en ikke overføre våpener og slikt.. De hadde vell planer om å holde destiny i live i 10 år.. Da må de klare å transfere brukere fra d2 til d3, d4, d5.. Tvi tvi, vi får se hva som skjer. Kommer vell til å kjøpe seadon passet for å bare ha det. Håper for guds skyld at ikke contentet, quests forsvinner etter sommeren 2019 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Millioner? Nå tror jeg du overdriver, det er ikke millioner som spiller dette spillet lengre. Han tenker vel kanskje millioner av potensielle spillere? Personlig så føler jeg meg ferdig med Destiny 2. Skuffelsen var stor når det var så og si ikke noe innhold etter max level på launch. Selv med dlc ganske kjapt etter pc release. Som de da i tillegg presterer å ta relativt stiv pris for (spesielt i forhold til innhold) og igjen ta blodpris for Forsaken. Snuble så mye på veien og fortsatt forvente at kundene skal betale for hvert steg de bruker på å gjøre spillet bedre. Enormt skuffende. Forventer aldri noe fra Activision, men hadde litt troa på Bungie. 1 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Så bra at den største skuffelsen i moderne spillhistorie skal videreføre sluket sitt. Forsaken var like tynn som resten av spillet, og etter noen dager er det bare en evig grind. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Han tenker vel kanskje millioner av potensielle spillere? Personlig så føler jeg meg ferdig med Destiny 2. Skuffelsen var stor når det var så og si ikke noe innhold etter max level på launch. Selv med dlc ganske kjapt etter pc release. Som de da i tillegg presterer å ta relativt stiv pris for (spesielt i forhold til innhold) og igjen ta blodpris for Forsaken. Snuble så mye på veien og fortsatt forvente at kundene skal betale for hvert steg de bruker på å gjøre spillet bedre. Enormt skuffende. Forventer aldri noe fra Activision, men hadde litt troa på Bungie. Helt enig med deg. Dette spillet er over og ut. Spilte meg opp til lightllevel 290 på 2-3 uker etter launch, men så var det bare tragisk.. og jeg liker grindespill! Diablo3 er desidert spillet jeg har puttet ned flest timer i, kanskje med unntak av WoW mange år tilbake. Destiny 2 hadde bra potensiale, men å slippe ett spill med så lite content, og ta seg betalt (var det 500kr?) for DLC så kort tid etter release er bare høl i hode. De mistet vel 3-4 millioner spillere i det vakumhøllet mellom 1 måned etter release, til de kunngjorde Forsaken.. og mistet vel enda flere når de skulle ha 500kr for DLC. Endret 29. november 2018 av blcmn Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 249,- pr stk for de 2 første og 399 for Forsaken. Finnes selvsagt season pass og div tilbud hvor dette har vært billigere, Men imo hjelper det lite. Damage done. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Tror de må trøkke på noe helt vannvittig for å få tilbake noe av spillerbasen. Jeg var en av de som kjøpte det når det kom ut og slutta ganske kjapt. De hadde rett og slett kjørt full "the division", glemt endgame. Det var rett og slett ikke mer å gjøre i spillet. Er dette blitt bedre i det hele tatt? Eller er alt weekly locked enda? Slik at du sitter med 6 dager uten content. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg vurderer faktisk å prøve Destiny 2 etterhvert. Man fikk jo spillet kastet etter seg gratis nylig. Må bare gidde å bruke peng på Forsaken først. Forsaken er verdt det, det var den DLC som reddet Destiny 2. De forrige DLC følger med på kjøpet nå. Forsaken reddet D2 ja, men redningen kom 1 år forsent. Mange av de profilerte spillerne har igjen forlatt spillet, eller publiserer mindre updates på YouTube. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 De er nok for sent ute gitt... Kanskje for deg men ikke for millioner andre spillere..... Tydeligvis er du en av de som fortsatt spiller Destiny 2. For de fleste så har nok Destiny 2 gått ut på dato, før det i det hele tatt ble noe å spille. Jeg bruker iallfall ikke mer penger på det spillet, så Forsaken kommer bare i hus om det blir gratis. Det hadde dessverre så lite innhold at i det jeg begynte å like det så var det ikke mer å finne på og ble sinnsykt repeterende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå