Fnix Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Går på svensk TV 1 om torsdagene kl 23:10 Sinsykt program Noen flere slike? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jada, jeg følger med på det. Så det tidligere i kveld. Artig program, synd det varer så kort tid. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Så det for første gang i går. Det irriterer meg fortsatt at CS kom på førsteplass... Og B&W på 10 plass av online spill?? Hvor var WarCraft??C&C spillene?? Også veldig typisk at svenskene ligger foran oss i hva folk vil se på tv. Mere spill-programmer på TV takk! Og jeg er 29! Sone 2 har faktisk skjønt det. Bare bli kvitt han nerden fra isfjorden som er programleder nå så... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ser ut som det er lite folk som vet hva dette programmet er, men så ut som de dro resultatene ut fra dagens dato. Jeg har bestemt meg får å besøke Korea en dag i livet mitt får å se på gaming miljøene der. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen av dere som så på [.tv] i sin tid da? Det var saker det...en hel TV-kanal med kun spill og data Canal Digital fjernet den fra kanalpakkene sine pga. at det var for få som benyttet seg av tilbudet... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen av dere som så på [.tv] i sin tid da? Det var saker det...en hel TV-kanal med kun spill og data Canal Digital fjernet den fra kanalpakkene sine pga. at det var for få som benyttet seg av tilbudet... Jeg savner [.tv]! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du er ikke alene... Det kan da ikke være så vanskelig for Canal Digital å lage en slags 'nerdepakke' med blant annet 'Sci-Fi Channel' og '[.tv]' (+ alt annet av kanaler som sender science fiction og datarelaterte ting). Det hadde vært helt ekstremt! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Faktisk så ble [.tv] lagt ned i england pga mangel på seere... trist! digget den kanalen! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vi skulle hatt Spike Tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå