Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Get fiber


Anbefalte innlegg

I år flyttet jeg hjem til mor og far for å spare de siste kronene i ett år eller to før kjøp av leilighet, og er det en ting jeg har begynt å irritere meg for igjen så er det dårlig nett. Foreldrene mine er noe gammeldagse når det gjelder å ta seg til nye løsninger, og tviholdt blant annet på antenne-tv mye lenger enn nødvendig, og takket også nei til å grave fiber til huset den gangen vi ble tilbudt det av den lokale leverandøren for rundt 10 år siden. 

 

Nå som de har startet å streame div. underholdning innser de at vi har noe dårlig nett, og har sett seg enig i at jeg kan se etter bedre løsninger, men vi foretrekker å slippe å grave. Pr. i dag har vi kabel-tv fra Get og bredbånd 30/5 fra NextGentel. 

 

Har sett på hjemmesidene til Get hvor de skriver at man kan få opp til bl.a 500/50 fiberhastighet uten å måtte grave, og skjønner egentlig ikke helt hvordan det skal være mulig. Har slått opp adressen min og det står at vi kan få Get. Kan noen forklare meg hvordan vi kan få fiber uten å måtte grave på plass fiber? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...