hannee9 Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Er så usikker på om jeg har kjøpt nok til julegave til kjæresten. Alt er kjøpt i utlandet da jeg har vært her i noen uker nå. Har kjøpt noen fancy øl (han er skikkelig glad i øl), nano lego, sjokolade, parfyme (den kostet jo en del). Er så usikker! Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Det burde da være mer enn nok! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jepp, mer enn nok Håper ikke dama overøser meg med gaver, det bygges så fort opp en forventning om at man skal gi ting hele tiden. En liten ting eller to man vet den andre liker må da være nok til å vise at man tenker på ham/henne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Jeg hadde vært fornøyd med bare en av de tingene. Dere har et snodig forhold hvis verdi på gaver er så viktig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Er så usikker på om jeg har kjøpt nok til julegave til kjæresten. Alt er kjøpt i utlandet da jeg har vært her i noen uker nå. Har kjøpt noen fancy øl (han er skikkelig glad i øl), nano lego, sjokolade, parfyme (den kostet jo en del). Er så usikker! Noen tips? Du kunne stoppet innlegget der egentlig. Du er ferdig med julegaven(e) til han i år. Grattis! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Vanskelig å svare på. Det kommer ann på hva slags forventninger din kjæreste har. Men mest sannsynlig, så er det du har til nå mer enn godt nok. Min kjæreste og jeg har en avtale om å bare kjøpe praktiske gaver. Ting vi uansett måtte ha kjøpt, uavhengig av om det er jul/bursdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå