Kalkulatordyret Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hei, har en litt eldre GamingPc som jeg tenker å få solgt, bare lurer på hvor mye (om noe) det vil være mulig å få for den. Specs: CPU: I7 3770k GPU: nvidia 680 RAM: 16gb ram 1800. LAGRING: 2 stk ssd 128 gb 2hdd 1gb STRØM: 850 W PSU KABINETT: CoolerMaster Stryker helt Ok hovedkort 2 stykk benq 1080p-skjermer. Mus:naga Tastatur: G710+ Om jeg har glemt noe så kan jeg finne ut mer. Alt fungerer som det skal, er fortsatt kjapp og drar det meste, bare ikke på ultra osv. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Ville ha hjulpet mye om du er mer spesifikk, f.ex: - kjøpetidspunkt for hver enkelt komponent. - Er maskinen satt sammen i butikk eller selvbygd - Er maskinen brukt til krypto-graving? - Følger det med OS? Og evt hvilken versjon? - Full typebetegnelse på produktene, gjerne med lenke til specs (så vi sliterne på andre siden skal slippe å gjøre all søkinga for deg). Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Ville ha hjulpet mye om du er mer spesifikk, f.ex: - kjøpetidspunkt for hver enkelt komponent. - Er maskinen satt sammen i butikk eller selvbygd - Er maskinen brukt til krypto-graving? - Følger det med OS? Og evt hvilken versjon? - Full typebetegnelse på produktene, gjerne med lenke til specs (så vi sliterne på andre siden skal slippe å gjøre all søkinga for deg). Kjøpstidspunkt, eller om den er selvbygd er aldeles ikke relevant. Tror heller ikke PC med GTX 680 er brukt til crypto. Og hvorfor skal han oppgi link til specs, når man tydelig ser hvilke deler som er i PCen. Eneste interessante er vel OS, om den har Windows 10. Hvis ikke er ikke det av verdi. Hei, har en litt eldre GamingPc som jeg tenker å få solgt, bare lurer på hvor mye (om noe) det vil være mulig å få for den. Specs: CPU: I7 3770k GPU: nvidia 680 RAM: 16gb ram 1800. LAGRING: 2 stk ssd 128 gb 2hdd 1gb STRØM: 850 W PSU KABINETT: CoolerMaster Stryker helt Ok hovedkort 2 stykk benq 1080p-skjermer. Mus:naga Tastatur: G710+ Om jeg har glemt noe så kan jeg finne ut mer. Alt fungerer som det skal, er fortsatt kjapp og drar det meste, bare ikke på ultra osv. Det med mest verdi her er prosessor, og muligens PSU om den har en god sertifisering. Ville kanskje tippet et sted mellom 3-4000, litt av problemet blir nå driverstøtte for skjermkort. Et tips er oftest å selge skjermer og ekstra utstyr seperat. Om det er noen som er ute etter alt så sjekker de ofte om selger har mer utstyr til salgs. Er vanskeligere å selge alt samlet, fordi det ofte trekker opp prisen, og da blir det jo uinteressant for de som ikke ønsker alt ekstra men kun PCen. Mus og tastatur får man ikke mye igjen for, og selv skjermer faller fort i pris på brukten, spesielt under 1440p. Ville tippet noen hundrelapper for ekstrautstyret om du er heldig. Ikke meninga å høres kjip ut, men det som ligger overpriset på Finn, ligger der av en grunn, nemlig fordi det aldri blir solgt. Til sammenligning solgte jeg en PC med i7 og GTX 780 for 5000 for nesten 4 år siden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå