Halvsame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 He he nå skal det jaggu feires her! Enn om vi tar et LAN med hver vår skriver, og kjøper billig blekk for å skrive ut masse julesanger? Så kan vi synge hele natta mens vi venter på neste luke . Spøk til alvor: nå bør snart Audigy2'et komme!!! Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 He he nå skal det jaggu feires her! Enn om vi tar et LAN med hver vår skriver, og kjøper billig blekk for å skrive ut masse julesanger? Så kan vi synge hele natta mens vi venter på neste luke . Spøk til alvor: nå bør snart Audigy2'et komme!!! Jeg har alltid følt at nærheten og gleden har kommet i andre rekke av all spillinga på disse LAN'ene ja... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 PrinterLAN 2003 Men seriøst, ikke whine så j*vlig. Folk trenger blekkpatroner også. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Da burde de kjøpe orginale. Slike påfyllingssaker fører jo til at man mister garantien på skriveren Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Nei fysj, slikt trenger jeg ikke Benytter meg heller av HWB.no's tilbud (som jeg nå nevner for x'te gang i dag ) oppdatering: og der var harddisken bestilt på telefon fra dem:) Måtte ringe for å gi litt skryt også Måtte nesten gjøre det før jeg innså at jeg kom til å gå blakk frem til 15 jan Endret 19. desember 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jøss.. der var tilbudet ja.. hang ikke med lenger enn til klokka 6 før jeg sovnet, så jeg er vist ikke så nerd som jeg trodde.. sov til nå da.. Ikke et tilbud jeg kommer til å benytte meg av tror jeg.. beit på hwb sin isteden Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nei fysj, slikt trenger jeg ikke Benytter meg heller av HWB.no's tilbud (som jeg nå nevner for x'te gang i dag ) oppdatering: og der var harddisken bestilt på telefon fra dem:) Måtte ringe for å gi litt skryt også Måtte nesten gjøre det før jeg innså at jeg kom til å gå blakk frem til 15 jan Me 2, virket som et alright tilbud. Noen som har forslag til bra kjøp på nettverkskort både til stasjonær og bærbar ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 utrulig at ein slik tråd kan få 11 sider i løpet av 15 og ein halv time... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Siden dag 19 av kalenderen nå har kommet så kan vi avslutte denne chatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg