Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller kanksje vi får et bonustilbud?

Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil.

Skal på ingen måte henge dere ut, og det er fint at dere er såpass oppegående synes jeg :thumbs: .

Må nok vurdere dere godt nå ja, for å se om jeg ikke får støttet dere litt;)

Lenke til kommentar

Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil.

Er jo bare positivt at dere deltar på forumet så lenge dere opplyser om at du som poster representerer Hardwarebutikken.

Nice tilbud det der ja. Kunne vel ikke slått av 200,- på Maxtoren? Bare til meg siden jeg er så snill? Skal ikke si det til noen ;)

Lenke til kommentar

hmm.. høres spennende ut.. har akkurat bestillt derfra riktignok..

Lenke til kommentar

Er jo bare positivt at dere deltar på forumet så lenge dere opplyser om at du som poster representerer Hardwarebutikken.

Nice tilbud det der ja. Kunne vel ikke slått av 200,- på Maxtoren? Bare til meg siden jeg er så snill? Skal ikke si det til noen ;)

Ja, slår dere av en hundrelapp eller to skal jeg vurdere den sterkt som julegave til bruttern i stedet for Mario Kart: Double Dash ;)

edit: Eller kanskje til meg selv? :thumbup:

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Holy crap. Noen må gjøre dette daglig. Hva hvis vi haxx0rer¹ publiseringssystemet til hw.no og utsetter julekalenderen, kanskje HWB går bananas hver dag framover. ^_^

Og jeg som nettopp har kjøpt meg en 160GB-disk. *telle på knappene*

Edit: Jeg har en slik disk, med FDB-motor. Den er veldig fin den, bråker litt mer enn Seagaten som står over den, og mye mindre enn WDDene som står under. Ytelsen er på nivå med WDDene.

[¹]Dette er en spøk

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...