KjellV Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 cd-brenner til 275,- på ps-data. det er jo ikke så gale tilbud da. mennå skal vel alle bare ha dvd-brenner.. Hum..? 512MB Apacer PC3200? Lenke til kommentar
Hardwarebutikken Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Eller kanksje vi får et bonustilbud? Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 detter flott av hardwarebutikken. Syntes dere virker skikkelig proffe og profesjonelle. Tror det blir dere neste gang jeg skal ha noe datautstyr... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bra gjort! Hadde ikke hørt om hwb før julekalenderen, god PR må jeg si . Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke no pepper her.. ååå den disken dere la ut, ååå.. mmm sove på den kanskje kjøpe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Eller kanksje vi får et bonustilbud? Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil. Skal på ingen måte henge dere ut, og det er fint at dere er såpass oppegående synes jeg . Må nok vurdere dere godt nå ja, for å se om jeg ikke får støttet dere litt;) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Eller kanksje vi får et bonustilbud? Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil. Er jo bare positivt at dere deltar på forumet så lenge dere opplyser om at du som poster representerer Hardwarebutikken. Nice tilbud det der ja. Kunne vel ikke slått av 200,- på Maxtoren? Bare til meg siden jeg er så snill? Skal ikke si det til noen Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Eller kanksje vi får et bonustilbud? Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil. hmm.. høres spennende ut.. har akkurat bestillt derfra riktignok.. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 nå har jeg sloss meg gjennom de 14 sidene med spam, så endelig finner jeg go-tilbudet fra hwb. Genialt! Men seriøst da.. post julekalenderen før nerdene sprenges Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Eller kanksje vi får et bonustilbud? Dette blir for ille syns vi, så mange som venter. Vi får gi dere ett ekstratilbud vi da, selv om det var vanskelig å finne noe sånn på sparket. P.S. vi blir vel hengt ut for "reklamen", men vi gjør dette i beste mening, så får de tro oss de som vil. Er jo bare positivt at dere deltar på forumet så lenge dere opplyser om at du som poster representerer Hardwarebutikken. Nice tilbud det der ja. Kunne vel ikke slått av 200,- på Maxtoren? Bare til meg siden jeg er så snill? Skal ikke si det til noen Ja, slår dere av en hundrelapp eller to skal jeg vurdere den sterkt som julegave til bruttern i stedet for Mario Kart: Double Dash edit: Eller kanskje til meg selv? Endret 19. desember 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synd at den maxtoren antakelig har et høyere støynivå enn jeg takler. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Akkurat det lurer jeg også på.... Hvordan støyer den disken? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen andre enn meg som føler at HW.no holder oss på pinebenken med vilje? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Akkurat det lurer jeg også på.... Hvordan støyer den disken? Lurer på det samme her, min forrige maxtor støyet alt for mye(hviiiiin) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synd at den maxtoren antakelig har et høyere støynivå enn jeg takler. Har en 60gb Maxtor fra før jeg, så meg er det heldigvis ingen fare med Bare å øke volumet på musikken/lyden/TV'n det Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis alle slutter å poste så kommer det sikkert en post fra en modis som sier at nå er den på vei, men det nytter ikke når alle poster her. Ergo jeg sier *Stop* _ Thorsan Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synd at den maxtoren antakelig har et høyere støynivå enn jeg takler. Det jeg også tenkte på. Kjøper Samsung-disker jeg, stille og gode Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis alle slutter å poste så kommer det sikkert en post fra en modis som sier at nå er den på vei, men det nytter ikke når alle poster her. Ergo jeg sier *Stop* _ Thorsan Hysj Lenge leve Fifth Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hardware butikken har gått amokk Holy crap. Noen må gjøre dette daglig. Hva hvis vi haxx0rer¹ publiseringssystemet til hw.no og utsetter julekalenderen, kanskje HWB går bananas hver dag framover. ^_^ Og jeg som nettopp har kjøpt meg en 160GB-disk. *telle på knappene* Edit: Jeg har en slik disk, med FDB-motor. Den er veldig fin den, bråker litt mer enn Seagaten som står over den, og mye mindre enn WDDene som står under. Ytelsen er på nivå med WDDene. [¹]Dette er en spøk Endret 19. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg