Cappo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er klar for en Asus eller Creative Geforce FX 5900 Ultra til en billig penge. Ned mot 3000 kr's tallet. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Spørsmålet om hvordan enkelte får 7000 poster og lignende er herved løst... Bruke hw.no sitt forum som IRC e.l. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Etter en rask titt på avataren til oslo72, så sitter ikke tilgivelsen langt inne. Nå er det på tide å passe på hva man sier . Enig - synes han skal passe seg nå... du ser forresten ut som en knakandes kjekk kar - nesten synd jeg er hetero... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jaja da paserte klokka 01:00 da, på tide og legge seg nå, mmm... Jepp, jeg også. Har desverre ikke tid for slik bullshit. Har dere ikke fleksi-leggetid da? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Spørsmålet om hvordan enkelte får 7000 poster og lignende er herved løst... Bruke hw.no sitt forum som IRC e.l. Du er på god vei selv Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 [/ironi]IRC? hve mener du med IRC?[/ironi] Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg sitter på jobb jeg, så jeg har tid til å vente.. skal være her frem til klokken 6, før jeg kan dra hjem å legge meg. Hvor jobber du hen a? Du er vel ikke sånn livecam-kar/dame hehe.. neei, ikke helt.. jeg jobber på en vaniljefabrikk.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jepp, det dukker opp slike poster som dette, når folka her er litt trege i forhold til det vi er vant med her. God natt og god jul folkens, nå tar jeg meg en dusj, og når jeg er tilbake er kalenderen her med dag 19 også! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jaja da paserte klokka 01:00 da, på tide og legge seg nå, mmm... Jepp, jeg også. Har desverre ikke tid for slik bullshit. Har dere ikke fleksi-leggetid da? Jo kanskje derfor jeg svarte på denne posten. sku lagt meg for 5 min sia.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Etter en rask titt på avataren til oslo72, så sitter ikke tilgivelsen langt inne. Nå er det på tide å passe på hva man sier . Enig - synes han skal passe seg nå... du ser forresten ut som en knakandes kjekk kar - nesten synd jeg er hetero... Det var da fryktelig seriøse dere skulle være da. Mange 'er trenger jeg egentlig før dere tar en spøk? Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg sitter på jobb jeg, så jeg har tid til å vente.. skal være her frem til klokken 6, før jeg kan dra hjem å legge meg. Hvor jobber du hen a? Du er vel ikke sånn livecam-kar/dame hehe.. neei, ikke helt.. jeg jobber på en vaniljefabrikk.. lukter det digg der? liker lukten av vanilje! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 over 200 poster no asså Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvor mange 'er trenger du før du tar en mot-spøk? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå legger meg meg... ser ut som det tar en stund før julekalenderen kommer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Etter en rask titt på avataren til oslo72, så sitter ikke tilgivelsen langt inne. Nå er det på tide å passe på hva man sier . Enig - synes han skal passe seg nå... du ser forresten ut som en knakandes kjekk kar - nesten synd jeg er hetero... Det var da fryktelig seriøse dere skulle være da. Mange 'er trenger jeg egentlig før dere tar en spøk? En siste post FØR dusjen; du trenger så mange: Seks stk med andre ord! Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg sitter på jobb jeg, så jeg har tid til å vente.. skal være her frem til klokken 6, før jeg kan dra hjem å legge meg. Hvor jobber du hen a? Du er vel ikke sånn livecam-kar/dame hehe.. neei, ikke helt.. jeg jobber på en vaniljefabrikk.. lukter det digg der? liker lukten av vanilje! tja.. det lukter vanilje.. av alt. Så man kan jo bli litt lei. Mobilen min lukter, bilen min lukter.. skal ikke se bort fra at dataen min lukter litt vanilje også. Det setter seg i alt.. Hud og hår og sånn.. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Etter en rask titt på avataren til oslo72, så sitter ikke tilgivelsen langt inne. Nå er det på tide å passe på hva man sier . Enig - synes han skal passe seg nå... du ser forresten ut som en knakandes kjekk kar - nesten synd jeg er hetero... Det var da fryktelig seriøse dere skulle være da. Mange 'er trenger jeg egentlig før dere tar en spøk? En siste post FØR dusjen; du trenger så mange: Seks stk med andre ord! nææææi, du kødder? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 er tydelig at noe er gale ja..lurer på når det er tid for og bli beskymret for HW.no folka Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg spøker aldri skønner meg aldri på spøk jeg... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nei, jeg kødder ikke Men nå må dere ikke forstyrre meg, jeg MÅ dusje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg