Kamp Fisk Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hei, jeg har et problem, jeg har nettop kjøpt meg et creative inspire T7700. Men jeg får bare de to høyttalerne foran og center høyttaleren til å fungere. Jeg har et NF7 abit hovedkort med innebygd 6.1 lydkort. På basskassen til T7700 står det...upmix from 6.1 to 7.1. Men jeg får ikke 7.1 jeg får bare 3.1 dvs de 2 side høyttalerne og de to bakre høyttalerne fungerer ikke. Jeg har prøvd å sette på lydinnstillinger i windows til 7.1 samme i nvidias kontrollpanel for hovedkortet men intet fungerer. Kan noen av dere hjelpe meg ? .........takk Endret 24. desember 2003 av Kamp Fisk Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Please hjelp.......jeg har så lyst til å få fart på anlegget :-) BTW...så har jeg prøvd å sette en adapter (som splitter en 3.5mm jack til 2x3,5mm jack) da fikk jeg lyd til noen flere høyttalere!!!....er det lydkortet(eller chippen) ??????? ........TAKK Endret 21. desember 2003 av Kamp Fisk Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nei. ikke bruk jack splitter. Du fucker alt opp. Finn lyd programmet til lydkortet ditt. Der kan du stille. Anbefaler at du kjører anlegget ditt i 5.1 Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 tror dere at det vil hjelpe om jeg kjøper meg audigy 2 ??? det er jo 7.1 er det ikke ? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 OK...nå har jeg kjøpt meg et audigy 2zs 7.1 kort. Nå fungerer alle høyttalerne og det med surround lyd og alt virker som det skal untatt en ting. Når jeg spiler spill som støtter 7.1 advanced hd (som for eks Call of duty) så lagger det alvorlig i omtrent 1.5 sekund hvert 10ende sekund. Hva i "F" er dette, og hvordan kan jeg få det til å slutte å lagge ? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 programerings bug? let etter nyere versjoner av spillet, og drivere.. systemet ditt burdfe klare dette glatt Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 dette skjedde i rainbow 6 raven shield også....så det må være noe med lydkortet !?!? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hadde samme problemet.... Det var en korupt prosess i bakgrunden, DLLHOST.EXE. Kansje det er problemet? Ta en grundig skjekk med Norten eller Norman eller no, det resa opp min. Kjører helt uten problemer på det området nå! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Takk for responsen....jeg skal prøve det du sa nå !! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har nettop fått meg Audigy 2 ZS jeg også. Det er dette jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Problemet er at etter jeg satt i kortet finner ikke masinen DVD rommen. Så nå bruker jeg kun CD-RW stasjonen. Jeg installerte programvaren som følgte med kortet, men da jeg skulle gå inn på fks Creative Audio HQ så kommer det opp at den devicen som bruker dette ikke finnes. Hva er problemet? Under installasjonen av programvaren spurte programmet om hvilket ZS kort jeg hadde. Det var Platinum og 2 andre, men INGEN vanlig Audigy 2 ZS i listen. Hvorfor ikke? JEg valgte at jeg hadde Platinum selv om jeg har vanlig. Noen råd? Nå har jeg lastet ned nyeste drivere fra Creatives hjemmesider og kortet gir lyd fra alle høyttalere (har 5.1). Det som er kjipt er at det ikke følger med noe som helst programvare! Noen måte jeg kan skaffe dette på? Håper det ikke ble for rotete! MVH TIm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå