lcpy Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Bruk heller Motorola GSM 1995... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Vet ikke hva han babler om med reklame på Android. Sporing er ikke Apple noe bedre, tvert om. Du har til og med verre kontroll over hva du kan gjøre med det der. Nei, han rablet om mye rart, det meste oppdikta antakeligvis. At Apple er langt bedre på personvern og deling av data trodde jeg de fleste hadde fått med seg. Når Google scanner både eposten og bildene dine for å finne produkter og andre måter å servere deg reklame på, så er det en så drøy praksis for personvernet at jeg ikke kan skjønne hvordan noen kan forsvare det. Bare business modellen til disse to selskapene burde jo avsløre nok om hvilke forskjellige incentiver de har på dette området. Personvern var en av hovedgrunnene til at jeg har valgt bort alt av Google produkter (ikke bare mobiltelefoner) og skyr det som pesten, det betaler jeg gladelig litt ekstra for. Hadde vært artig å sett kommentarfeltene her på forumet om denne praksisen var snudd andre veien.. da tenker jeg det hadde blitt månelyst her inne Snudd andre vei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Snudd andre vei? Forestill deg denne tråden dersom det handlet om Apple. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Forestill deg denne tråden dersom det handlet om Apple. ? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Klager inn selskapet for bruk på personvernlovgivningen. Forbrukerrådet: – Google manipulerer brukerne Har google startet å bruke personlovgivningen nå? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg