Timur Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen her som vet hvor jeg får tak i driver til usb? Roter meg alltid bort når jeg prøver og finne det! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) svært hvor mye info du kom med... hvilket operativsystem kjører du? usb2? har du win2k installer siste servicepack xp: servicepack 1 ..eller windows update.. Edit: usb1(.1) har vært med helt siden windows 95 OSR2 Endret 19. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Sorry!, emm jeg kjører win xp pro. har service pack 1 og tror jeg har usb 2! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) hvilket hovedkort/usb-kontroller har du? er usb2-kontrolleren på hovedkortet ditt? -i såfall(etter sp1) spinner du driverplata til hk'et, og installerer usb2 support.. sjekk enhetsbehandleren(h.klikk på min datamaskin->egenskaper->maskinvare->enhetsbehandler)... se om evt. "!" og "?" er borte ved siden av universal serial bus controllers... Endret 18. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har ikke usb-drivere vært 'default' i windows siden windows 98 se....? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 i såfall(etter sp1) spinner du driverplata til hk'et, og installerer usb2 support.. ????? Spiller det noen rolle hvilket hoved kort jeg har da? Ja, usb2-kontrolleren er på hovedkortet... universal serial bus controllers står ikke på enhetsbehandling! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 windows xp må ha sp1 for å ha støtte for usb2. mange hovedkort har i tillegg en usb2-driver som må legges inn etter sp1. grunnen til jeg spurte hvilket hk du har: så jeg kunne gitt deg en steg-for-steg guide basert på DIN maskin... skjønner? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Oki takk for hjelpa får prøve et annet ssted:D Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Fant ut av det Usb var deaktivert i biosen ville bare si det i tilfelle noen andre fikk samme problem Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sorry!, emm jeg kjører win xp pro. har service pack 1 og tror jeg har usb 2! Det skulle da fungere utmerket godt... man skulle da ikke trenge drivere ... Fikser ikke XP det da? Sjekket det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå