Mirakelix Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har en: Asus CD-brenner IDE 48x/24x/52x CRW-4824A, Intern Retail (FlextraLink) Brenneren leser fint av cdèr som står i den, men den klarer ikke å brenne cder. Når jeg prøver å brenne enten filer eller spill, så låser hele neste maskinen seg (kan røre på musa og finne frem til oppgavebehandling --> avslutt oppgave --> funker ikke). Brenneren blinger med et rødt lys og reagerer ikke når jeg løser den ut. Brenne prosessen bruker ca 3 sekund, så er den 100%... ---> låser seg/svarer ikke. Jeg tror at det startet da, jeg la inn et nytt xp + service pack1 (hadde et gammelt xp)... eller da jeg la inn et nytt BIOS.... ---> Er det noen spesielle instillinger jeg kan gjøre i BIOS, som kan fikse dette? Jeg har prøv følgende brenneprogrammer: Ahead Nero, alcohol 120% og Clone CD..samme feilen kommer på alle... ? Den har fungert en gang i tiden :/ ?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Du må nok gi oss litt mer opplysninger om hardwaren din ellers. I BIOS'en er det nok ingen innstillinger som innvirker på dette problemet skulle jeg tro...... Er den nye XP'n du la inn original........? (just in case.....) Endret 18. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå