Gå til innhold

Hvor lenge spiller dere dataspill hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte mer for noen år siden enn det jeg gjør nå. I gjennomsnitt spiller jeg vel kanskje ca. 1-2 timer om dagen. Mesteparten av tiden bruker jeg på forskjellige forum, surfe på faste websider og holder meg oppdatert på hardware og software nyheter.

Det er så mange gode spill som har kommet ut i det siste. Har mange spill jeg ikke har fått begynt på engang (POP,XIII,Pontifex 2, Broken Sword 3 osv.) . For tiden spiller jeg Call Of Duty. Meget bra WWII action-spill :thumbs:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Akkurat nå blir det 0-2 timer hver dag, for det meste BF1942:DC (singleplayer, da jeg kun har ISDN - multiplayer blir kun aktuelt for meg på LAN), CS med bots, GTA:VC (bare "tullespilling" uten framgang for øyeblikket), Tony Hawk 4 (samme som GTA:VC), Max Payne 2 (samme her) samt Tekken 3 på PlayStation-emulatoren (i mangel på et skikkelig slåssespill på PC).

Men når jeg får satt meg inn i et spill i RPG- og stategisjangren som jeg liker, kan det gjerne bli 30+ timer i uka, og jeg spiller gjerne hele natten da - så lenge det ikke går ut over jobben, selvsagt. Har nå spilt gjennom Fallout 2, Neverwinter Nights+SoU, Arcanum, Heroes 3+4, XCOM 1-3, UFO Aftermath og Diablo 2 (ikke RPG, men likevel). Venter spent på NWN:HotU og SW:KotOR...

Lenke til kommentar

Spiller altfor lenge :no:

Hvor skal dette ende....??

spiller Unreal Tournament og Diablo 2.... på internett seff

Har litt dårlig data så det blir ikke masse BF eller noen andre kule spill.

Jeg har bra nok data til CS, men :thumbdown:

Edit: spiller en god del på PS2 også.

Sånn som NFSU, FFX+++ varierer

Endret av _-Joacim-_
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at det ikke er noen spill som virkelig fenger, og som jeg orker å sitte lenge med.

Om man ser bort fra Raven Shield, så er det ingen spill som får meg til å glemme tiden, og plutselig innse at "damn, det er 12 timer siden jeg spiste,pissa eller i det hele tatt kikka vekk fra skjermen".

Savner et spill som griper tak i meg på et annet plan enn bare det visuelle..

Har sagt det før, og sier det igjen: Gleder meg til S.T.A.L.K.E.R!

edit:Skriveleifs

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...