redflame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ............phu!!!!! bra det ikke bare er meg da Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Spiller stort sett hele tida mens jeg er hjemme. Hvor lenge det er kommer selvsagt an på om det er noe annet jeg skal. De dagene jeg hverken spiller i korps, orkester eller band, blir det nok en god del spilling, gjerne fem, seks timer i strekk. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ufattelig lett å glemme seg av, satt med en kamerat og spilte nfs underground. etter en stund så jeg på klokka, da var den 6... klokken 10 var det opp på spilling igjen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Spilte mer for noen år siden enn det jeg gjør nå. I gjennomsnitt spiller jeg vel kanskje ca. 1-2 timer om dagen. Mesteparten av tiden bruker jeg på forskjellige forum, surfe på faste websider og holder meg oppdatert på hardware og software nyheter. Det er så mange gode spill som har kommet ut i det siste. Har mange spill jeg ikke har fått begynt på engang (POP,XIII,Pontifex 2, Broken Sword 3 osv.) . For tiden spiller jeg Call Of Duty. Meget bra WWII action-spill Endret 19. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det varierer selvfølgelig, men i gjennomsnitt 2-3 timer hver dag. Noen dager spiller jeg ikke i det hele tatt, og andre ganger 5 timer. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvor lenge spiller der data hver dag? Og spiller dere mest online eller singleplayer? Betro dine maraton-skjermtitting her!!! I følge meg selv: altfor lite... I følge dama: altfor mye! Spiller 80% online / 20% singelplayer sånn ca. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 skoledager(inkludert helger mellom) = 1 time dagen kanskje ferie = bittelitt mer ferie+jeg har gode spill = jeg må stille vekkerklokka for å huske å legge meg Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Spiller vel i gjennomsnitt 3 timer hver dag, hovedsaklig online. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nja....... Kommer vel litt an på hva av spill som er tilgjengelig i skuffen, og hvordan dagen vil forløpe seg.... Gjennomsnittelig, med et gøyalt spill i hus, kanskje 2-3 timer? Ikke ADSL enda så det blir SP..... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis jeg har et nytt spill eller noe, så kan det lett gå 2-4 timer, men hvis jeg bare har "vanige" spill, så spiller jeg vel rundt en time om dagen, eller går mye til internett o.l. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kanskje en time hver dag i snitt, varierer enormt fra dag til dag. Så godt som bare singleplayer, og så godt som bare strategispill, pluss litt FPS - for tiden går det i Railroad Tycoon 3 og fortsatt litt Blitzkrieg, skal også fyre opp Call of Duty. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Akkurat nå blir det 0-2 timer hver dag, for det meste BF1942:DC (singleplayer, da jeg kun har ISDN - multiplayer blir kun aktuelt for meg på LAN), CS med bots, GTA:VC (bare "tullespilling" uten framgang for øyeblikket), Tony Hawk 4 (samme som GTA:VC), Max Payne 2 (samme her) samt Tekken 3 på PlayStation-emulatoren (i mangel på et skikkelig slåssespill på PC). Men når jeg får satt meg inn i et spill i RPG- og stategisjangren som jeg liker, kan det gjerne bli 30+ timer i uka, og jeg spiller gjerne hele natten da - så lenge det ikke går ut over jobben, selvsagt. Har nå spilt gjennom Fallout 2, Neverwinter Nights+SoU, Arcanum, Heroes 3+4, XCOM 1-3, UFO Aftermath og Diablo 2 (ikke RPG, men likevel). Venter spent på NWN:HotU og SW:KotOR... Lenke til kommentar
falut Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Spiller altfor lenge Hvor skal dette ende....?? spiller Unreal Tournament og Diablo 2.... på internett seff Har litt dårlig data så det blir ikke masse BF eller noen andre kule spill. Jeg har bra nok data til CS, men Edit: spiller en god del på PS2 også. Sånn som NFSU, FFX+++ varierer Endret 19. desember 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Gone ;p Endret 12. mars 2009 av Andeplane Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De siste månedene har det blitt sånn ca 8 timer i uken på det meste.... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg spiller sånn ca. 3-5 timer per dag hvis jeg ikke har noe annet å gjøre.Har ikke noe online spill så det går 100% på single player(skulle ønske jeg fikk meg et online-spill snart...)Spiller for det meste Sim City4 og får cm 03/04 til jul tror jeg Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Problemet mitt er at det ikke er noen spill som virkelig fenger, og som jeg orker å sitte lenge med. Om man ser bort fra Raven Shield, så er det ingen spill som får meg til å glemme tiden, og plutselig innse at "damn, det er 12 timer siden jeg spiste,pissa eller i det hele tatt kikka vekk fra skjermen". Savner et spill som griper tak i meg på et annet plan enn bare det visuelle.. Har sagt det før, og sier det igjen: Gleder meg til S.T.A.L.K.E.R! edit:Skriveleifs Endret 20. desember 2003 av Gorthaur Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Spiller kanskje 1 time til dagen. Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Gidd å spør om det! (No offence) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 gidd å svar, eller lavær å poste... før internett_ maks 1t etter internett_ maks så mye som er mulig for at hverdagen skal gå praktisk unna, eller før jeg faller i søvn..... neida, ikke så gale, alltid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå