Smedsrud Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Reklamene på Youtube blir dobbelt så lange Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Dette er helt greit for min del da jeg ikke kommer til å se disse. Har man enda, i 2018, fortsatt ikke tatt i bruk uBlock Origin, så har man kun seg selv å takke. Disse lengre reklamene er med andre ord frivillig. 9 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Dette er helt greit for min del da jeg ikke kommer til å se disse. Har man enda, i 2018, fortsatt ikke tatt i bruk uBlock Origin, så har man kun seg selv å takke. Disse lengre reklamene er med andre ord frivillig. Du tror ikke kanskje de blir lenger nettopp fordi så mange blokkerer reklamen? Det er faktisk mulig for youtube å tvinge deg til å se reklamen med visse anti-block teknikker (som sikkert er mulig å klare å knekke, men langt vanskeligere). Youtube er i så måte snille med at de fortsatt tillatter "gratis" seere på sin platform. 6 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg bruker ofte Android sin YouTube app, og da kommer man ikke utenom reklame. Om man ønsker å ha reklamefritt YT så kan man enten holde seg til nettleser med ad-block eller begynne å betale for YouTube. 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Dette er helt greit for min del da jeg ikke kommer til å se disse. Har man enda, i 2018, fortsatt ikke tatt i bruk uBlock Origin, så har man kun seg selv å takke. Disse lengre reklamene er med andre ord frivillig. Det er ikke mulig å bruke uBlock Origin på smart tv eller apple tv boksen dette gjelder vel kun for pc og kanskje mobiltelefon. 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Nå har de også begynt med reklamer på Twitch selv om man har Amazon Prime abbonement dette slapp man før men det ble nye regler for det for ca 1 måned siden så da sa jeg opp hele Amazon Prime fordi jeg hadde det bare for å slippe reklamen. 3 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg bruker ofte Android sin YouTube app, og da kommer man ikke utenom reklame. Om man ønsker å ha reklamefritt YT så kan man enten holde seg til nettleser med ad-block eller begynne å betale for YouTube. Lol, seriøst???:o https://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-youtube-vanced-edition-t3758757 Funker fett uten root og du kan til og med beholde original YouTube app. Og mye mer snacks. Brukt på enheter som jeg av sikkerhetsmessige årsaker eller vanskeligheter ikke rooter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Kr. 119 for reklamefri youtube er rett og slett ran. Men siden jeg synes lyden er bedre på youtube enn spotify er det fristende å velge nettopp youtube. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Reklame på youtube, hva er det? 3 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Kr. 119 for reklamefri youtube er rett og slett ran. Men siden jeg synes lyden er bedre på youtube enn spotify er det fristende å velge nettopp youtube. Da foreslår jeg at du går til hørselslegen. 5 Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Kr. 119 for reklamefri youtube er rett og slett ran. Men siden jeg synes lyden er bedre på youtube enn spotify er det fristende å velge nettopp youtube. Du får jo youtube music/play music med på kjøpet, som er i praksis er samme som spotify. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Du får jo youtube music/play music med på kjøpet, som er i praksis er samme som spotify. Ja, uhm... spotify-vanene er vel inngrodd her Dog synes jeg er forskjell på utvalget og spillelister. Når det gjelder lydkvaliteten synes jeg youtube er litt mer åpent i lydbildet og passer min smak bedre. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Det er reklamen som finansierer klippene du ser. Synes Google har fått til en generelt god miks av reklame så lenge man kan velge skip når det er uinteressante reklamer. Videoer med 10-15 rekalmespotter utgår som regel med mindre de er svært interessante. Det eneste en oppnår med lengre pauser med mer reklame er at folk gjør noe annet i mellomtiden, så det å etterligne TV er en generelt dårlig ide. Edit: Ser ut til å være en sweetspot på lengde Endret 27. november 2018 av vidor 8 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Deaktivere ublock for og se om det var verdt og "støtte" de jeg ser på.. Men når de laster inn 9 reklamer på en 10 minutters video (10.1m).. Nei, det går bare ikke.. Hvor 7 av 9 ikke kan hoppes over.. Usikker på om hva youtube bruker til og undersøke dette eller hvordan de ikke klarer og appellere med reklame. Skulle gjerne hatt den avslått hvis reklamen kunne hoppes over eller ikke var utrolig irriterende med rett på sak og høy musikk :L Og nå ønsker de og DOBLE dette? No no no.. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Lol, seriøst???:o https://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-youtube-vanced-edition-t3758757 Funker fett uten root og du kan til og med beholde original YouTube app. Og mye mer snacks. Brukt på enheter som jeg av sikkerhetsmessige årsaker eller vanskeligheter ikke rooter. Takk for tipset! ?? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Da foreslår jeg at du går til hørselslegen. Youtube bruker Opus, og Spotify Vorbis. Opus er helt objektivt bedre enn Vorbis. 4 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Håper at vi en dag i fremtiden kan bli enig om å forby reklame. Men reklame er jo også bra for meg, for mer skal det ikke til for at jeg mister interessen og finner noe helt annet å gjøre. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 "If you're seeing ads, you're interneting wrong." https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ublock-origin/ https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm?hl=en 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Seriøse Youtubere har reklame/sponsorer i selve klippet, hvor alle pengene går til den man ser på Hvor mye stikker Youtube av med på disse reklame"pausene"? 1 Lenke til kommentar
Ribtinitus Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Google music har også en suveren funksjon som er verdt prisen i seg selv, nemlig muligheten til å laste opp 100.000 egne mp3s på deres servere, slik at du alltid kan ha tilgang til ditt eget bibliotek, uten å måtte "offline synce" eller hva de nå kaller det i spotify. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå