Gå til innhold

6600 igjen

Anbefalte innlegg

Et kort og greit spørsmål. Situasjonen er slik at jeg har lyst på noen javaspill, har funnet en side hvor en del av spillene som var i testen her på amobil er. Spørsmålet er om de funker på 6600. Den er ikke nevnt blant mobilene spillene støtter, men den har jo symbian akkuratt som 3650. Installerte MArcel Desailly Football for 3650 på 6600en. Det merkelige er at det funker i en viss grad. Loadingen til spillet skjer helt normalt, men når jeg kommer inn i menyen blir bildet helt feil, alle ikoner osv er oppå hverandre og det er tydelig at noe er galt. Noen som kan hjelpe meg??? Burde jeg laste ned versjon for en av de andre symbian mobilene??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke laster ned noen spill til min telefon, men jeg har prøvd mange programmer. Det blir prøv og feil metoden. Noen funker fint på 6600 og andre funker ikke i det hele tatt. Normalt sett burde vel 3650/7650 utgavene funke men det er langt fra riktig. Min erfaring er sånn ca 50/50.

Hvis det ikke finnes en demoversjon du kan teste først, hvis ikke hadde jeg ventet til det kom en 6600 utgave. Irriterede å kjøpe et spill/program som ikke virker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...