TBJ Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kjøpt ny harddisk (1TB) og brukt en Icy Box (dockingstasjon) for å klone min gamle harddisk (500GB). Hadde håpet jeg kunne slått sammen den nye delen sammen med C-drive, men det gikk ikke så enkelt som jeg hadde håpet på. Extend volume går ikke pga det er en annen partisjon i midten. Hvordan skal jeg klare å slå de sammen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Prøv å la gparted flytte partisjonen i midten til slutten. Ta backup først. Det er ingen garanti for at reinstallasjon av Windows vil fungerer etterpå. https://gparted.org/livecd.php Endret 25. november 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Takk for forslaget. Prøver med en gang. Backup trenger jeg ikke. Har fremdeles originaldisken :-) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Har du testet den etter at du klonet den? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Har du testet den etter at du klonet den? Ja, det er fra den jeg la ut bilde av i første post. Ggparted fikset jobben Det var ikke mangel på advarsler der på at Windows mulig ikke ville boote etter på, men det fungerte perfekt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå