rioi Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hei! Droppet å spille fallout 4 da det kom pga PC-en min var utdatert. Nå som spillet begynner å bli eldre er et sannsynligvis blitt ganske billig å oppgradere pcen til dette spillets krav. Og i morgen er det såkalt cybermondey. Delene jeg har i dag: Et miditower fra tidlig 2000-tall, samt skjerm, mus og tastatur Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 Corsair SSD Extreme X64 2,5" 64GB Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3 Cooler Master Real Power M620, 620W PSU Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 AMD Phenom II X4 955 Black Edition Noen forslag til rimelig oppgradering? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Om du har tenkt å oppgradere riggen uansett så kan du starte med å se på skjermkort, teste fallout 4 med oppgradert skjermkort, og om det ikke er bra nok må du nok ta resten, dvs. CPU,Hovedkort & RAM Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ville nok kun prøvd å kjøpt et skjermkort i første omgang, skal du oppgradere noe mer enn det, er det ikke så mye å gjøre med det du har annet enn å sette inn mer ram, men da må du kjøpe ram som er til et eldre hovedkort, som du ikke får brukt hvis du skulle oppgradere det senere.Se etter et gtx 1050 ti, eller et RX 570 fra amd.Vil nok komme best ut av det prismessig å gå for 1050 TI. Hvis jeg skulle anbefalt noe ville det vært å byttet ut hele maskinen med en ny.Feks https://www.komplett.no/product/11279/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer/komplett-gamer-a25?offerId=KOMPLETT-310-11279# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå