Taurean Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kan jeg bruke tv'en til en andre pc-skjerm? For eksempel kan jeg se en film spilt av på vlc-player på tv'en samtidig som jeg spiller? Det er ikke skjermutgang på den, men det er noe annet: TV: Pc: Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ser ikke ut som du kan det med den PC-en. Jeg ser ingen HDMI utgang der, men jeg ser en HDM inngang på TV-en. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Ser ikke ut som du kan det med den PC-en. Jeg ser ingen HDMI utgang der, men jeg ser en HDM inngang på TV-en. Det er riktig. Men det finnes ingen annen ledning som kan få det her til? Hva med den USB-utgangen på tv'en? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Du må nok først kjøpe deg et skjermkort med HDMI (eller DVI-D). Helst bør det være støtte for HDMI 2.1 eller høgere slik at du drar med deg både bilde og lyd i samme skjermkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå