Håvard Hofstad Ruud Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Slo Nordavind etter en jevnspilt finale over tre kart.E-SPORT: Kingpins vant Telenorligaen etter nervepirrende finale Lenke til kommentar
OfficialTGO Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Gratulerer Kingpins! Lenke til kommentar
Morten N. Slettemoen Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Sykt bra jobba Anders og gjengen! Gratulerer! Lenke til kommentar
KF3 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Grattis, gg wp. Da har vi jo denne til ettertanke fra selveste Christoffer «nilson» Nilson "Anders er en hyggelig person og jeg har ingenting personlig mot han, men syntes at laget kunne vært bedre med han som trener. Han er nok den eneste som mangler individuelt på det laget. Resten spiller nok bare med han fordi han eier en plass i 1. divisjon og har tilgang til gode trenings-grupper. Jeg tror vi har god sjanse til å vinne 2-0, men som sagt så kan det gå begge veier. Kampen blir avgjort tidlig, det laget som får gli først, kommer nok til å vinne uten stor motstand, avslutter Nilson." Lenke til kommentar
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Grattis, gg wp. Da har vi jo denne til ettertanke fra selveste Christoffer «nilson» Nilson "Anders er en hyggelig person og jeg har ingenting personlig mot han, men syntes at laget kunne vært bedre med han som trener. Han er nok den eneste som mangler individuelt på det laget. Resten spiller nok bare med han fordi han eier en plass i 1. divisjon og har tilgang til gode trenings-grupper. Jeg tror vi har god sjanse til å vinne 2-0, men som sagt så kan det gå begge veier. Kampen blir avgjort tidlig, det laget som får gli først, kommer nok til å vinne uten stor motstand, avslutter Nilson." Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
s0f Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Kingpins spilte dritbra, men hva om akez ikke hadde blitt benket før sluttspillet? Tror resultatet hadde blitt helt annerledes. Helt hodeløst å benke en så god spiller rett før sluttspillet IMO. Men for all del, gratulerer masse til Kingpins! Velfortjent seier. 1 Lenke til kommentar
h00f Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Grattis, gg wp. Da har vi jo denne til ettertanke fra selveste Christoffer «nilson» Nilson "Anders er en hyggelig person og jeg har ingenting personlig mot han, men syntes at laget kunne vært bedre med han som trener. Han er nok den eneste som mangler individuelt på det laget. Resten spiller nok bare med han fordi han eier en plass i 1. divisjon og har tilgang til gode trenings-grupper. Jeg tror vi har god sjanse til å vinne 2-0, men som sagt så kan det gå begge veier. Kampen blir avgjort tidlig, det laget som får gli først, kommer nok til å vinne uten stor motstand, avslutter Nilson." Hva er poenget ditt? Den som ler sist ler best..? 1 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Grattis, gg wp. Da har vi jo denne til ettertanke fra selveste Christoffer «nilson» Nilson "Anders er en hyggelig person og jeg har ingenting personlig mot han, men syntes at laget kunne vært bedre med han som trener. Han er nok den eneste som mangler individuelt på det laget. Resten spiller nok bare med han fordi han eier en plass i 1. divisjon og har tilgang til gode trenings-grupper. Jeg tror vi har god sjanse til å vinne 2-0, men som sagt så kan det gå begge veier. Kampen blir avgjort tidlig, det laget som får gli først, kommer nok til å vinne uten stor motstand, avslutter Nilson." Hva er poenget ditt? Den som ler sist ler best..? Tror ikke nilson deltok på sluttspillet. Sitatet er vel hentet fra en tidligere ordinær seriekamp mellom momentum og kingpins tidligere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå