Dominator X Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Komplett kansellerte orden min grunnet leverandøren ikke kunne anskaffe mer av dette kortet, så jeg må bestille meg et nytt kort. Ser Netonnet har dette kortet inne til 1000kr dyrere, har bedt Komplett om kompensasjon for mellomlegget. Men om dette ikke går, så må jeg ha et nytt kort. Jeg spiller i 1080p, 60hz, og jeg er ute etter det mest rolige kortet jeg kan finne. Sitter nå på et r9 280X, og det bråker som fy. Vil helst holde meg til rundt 4000,- men kan gå litt opp. Vurderer GTX 1070 og oppover. Har dere noen tips til et meget stille kort? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 1070 eller 1070ti med en god kjøler er det du vil ha. Hvis det hadde vært mine penger ville jeg lagt til litt penger så jeg hadde fått nok til et 1070ti: https://www.komplett.no/product/960295/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-gtx-1070-ti-amp Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Er det jeg er inne på selv. Hvilket vil du si er best og mest rolig av det du linker til eller dette? Endret 25. november 2018 av Dominator X Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg tror ikke forskjellen i støy er stor på de to, men det ene kortet er bestillingsvare. Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Hmm, ikke lett dette. Jeg får se hva det blir til. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå