#Kroenkeout Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 COYG!!!Meldt en vanskelig bortekamp i dag, men tror vi fikser dette lett selv uten Lacazette. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ser ikke lett ut foreløpig. Synd at den til torreira ikke gikk? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Glad for at vi får ny drakt avtale snart. Disse draktene suger for å ikke snakke om fargene.. Og er ikke kamper som dette perfekte for Özil? Iwobi har ikke sett god nok i mine øyne. Og midtbanen vår generelt er så tragisk til å samarbeide og veldig lite kreativ. Savner etter Cazorla er så stort at jeg pisser syre snart ved å se på dette tullet.Micky og Bellerin kan byttes i pausen.. (sist gang jeg skrev dette så scoret de) Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Finnes det en kåring for sesongens beste selvmål? Tror vi har vinneren her Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Sprøtt mål. Ser ikke de hver dag ? Micky har vært svak. Rart at han ikke funker. Digg å ha sokratis på plass. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Helvetes sløseri straffer seg. Vi skal ikke lede til pause Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kongemål av King!! ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Greit med 1-1 til pause. Bournemouth har jo et feilaktig annulert mål også. Føler meg ganske sikker på at hjemmelaget vinner til slutt. Arsenal pleier å slite mot laget til King Endret 25. november 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Surt, Bournemouth best i starten, men Arsenal tok over styringen etterhvert. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja vi var gode fra 20 min og utover, burde ledet. Fortsetter vi sånn som i andre halvdel av omgangen vinner vi. Det annulerte målet er da meeeeeget vanskelig å se. Den ene reprisen ser det offside ut, andre ikke. Umulig for linjedommer Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Greit med 1-1 til pause. Bournemouth har jo et feilaktig annulert mål også. Føler meg ganske sikker på at hjemmelaget vinner til slutt. Arsenal pleier å slite mot laget til King Feilaktig? Brooks målet var jo milevis offside. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Nope, var ikke offside. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Nope, var ikke offside. ANNULERT MÅL! King krangler ballen til Brooks, som overlister Leno på nydelig vis. Han får imidlertid ikke lov til å juble, for assistentdommeren er oppe med flagget. De første reprisene tydet på at det var riktig, men etter et par repriser og vinkler til ser det ut som om det kan ha vært feil. King i så fall snytt for assist. Artig at dere er så sikker når ikke engang reportasjen er sikre etter å ha sett episoden x antall gang fra x forskjellige vinkler. Dommerteamet sin oppgave er ikke lett, men dere burde jo sende inn en søknad (Y) Endret 25. november 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Blir en morsom 2. Omgang Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Sku vært gult for filming til dvergen Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Mkhitaryan blir forhåpentligvis byttet ut snart Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Herlig! Totalt fortjent 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå