larsism Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hei dere, Vurderer å bytte fra min Sony BDV N7200W til en Sonos Playbar + to Sonos One bak, da jeg er semi-fornøyd med Sony og lyden faller ut iblant. Er dette en god lydløsning? Vil også bruke dette på sikt for å bygge ut lyd rundt i leiligheten. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hei dere, Vurderer å bytte fra min Sony BDV N7200W til en Sonos Playbar + to Sonos One bak, da jeg er semi-fornøyd med Sony og lyden faller ut iblant. Er dette en god lydløsning? Vil også bruke dette på sikt for å bygge ut lyd rundt i leiligheten. Om du ikke skal ha sub'en så bør du vell velge base versjonen av planke. Du kommer garantert til å savne bass når du går over fra ett anlegg med dedikert sub til ett uten. Personlig har jeg to sonos 1 bak, beam midt og sub. Hadde playbar før beam, ikke så stor forskjell. Lenke til kommentar
larsism Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Ja, ser den. Ikke kjent med bassen i playbar, og var noe av det jeg var nysgjerrig på. Eneste aber jeg har med playbase er at den er fryktelig diger, da TVen er vegghengt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja, ser den. Ikke kjent med bassen i playbar, og var noe av det jeg var nysgjerrig på. Eneste aber jeg har med playbase er at den er fryktelig diger, da TVen er vegghengt. Helt enig i det, hva med beam + sub? Noen tusen ekstra dog. Lenke til kommentar
larsism Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Ja, det er jo det, da. Da blir det en del mer enn jeg hadde lyst å bruke. Men i verste fall kan jo det jeg nevnte være et godt utgangspunkt med mulighet for å bygge ut? Eventuelt begynne med beam om den ikke skiller seg nevneverdig ut fra bar? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja, det er jo det, da. Da blir det en del mer enn jeg hadde lyst å bruke. Men i verste fall kan jo det jeg nevnte være et godt utgangspunkt med mulighet for å bygge ut? Eventuelt begynne med beam om den ikke skiller seg nevneverdig ut fra bar? Jo absolutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå