AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ser at dette bladet har 50% abonnementsavslag nå i helga. Er det noen som leser det? Har inntrykk av at det er mye bilstoff, hyttestoff og feriestoff der, type målgruppe folk som er 50+ ? Jeg er mest interessert i privatøkonomi utenom bil- og eiendom, sparer gjerne til pensjon, men liker best fond, sparer også langsiktig til barna, overhodet ikke interessert i eiendom, utleie, biler .. (Men leser gjerne makro-økonomi, opptatt av handelsbalanse/handelskrig, etisk investering, "grønn" økonomi. Vil gjerne ha tips om smarte applikasjoner, smarte måter å spare på, nyttige byttemarked etc) Anonymous poster hash: cb026...8eb Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja du vil nok finne mye av interesse i Dine Pengen. Mest av privatøkonomisk art, lite om makroøkonomi. Eiendom og skatt er en del av konseptet, men også forskjellige sparingsformer og områder hvor man kan investere. Lenke til kommentar
flexyy Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) ................................ Endret 29. desember 2018 av flexyy Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Blader tar mer pulsen på samtiden hvis dette er viktig for deg. For rene privatøkonomiske ting er denne en klassiker; https://risanger.no/produkt/043-pengeboka-personlig-okonomi Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Utifra hva jeg har fått med meg av Dine Penger fra gratisartikler og podcast så tipper jeg at å abonnere på det i ca 1 år kan være nyttig for folk som føler seg 'ferske' på privatøkonomi. Det gjelder bare å lese for å lære og bli trygg på begreper og konsepter og få litt "mengdetrening" med å lese innhold med det. Det svikter dessverre litt på hos norsk finanspresse på privatøkonomi, man kan lese DN, Hegnar, E24 osv uten å bli så mye klokere da de fokuserer mer på øyeblikksnyheter om børsen og "sladder" i næringslivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå