Gå til innhold

Hl2 med RadeonXT


Framerate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker at jeg engang kjøpte geforce3, delvis fordi det var "det kortet som best ville kjøre DOOM3 på maskinen din" og at spillet var "optimalt" på dette kortet. Jadda...nå sitter jeg på radeon 9800PRO som tydeligvis også skal være bra på D3. Men det kommer nok flere genrasjoner kort før D3 ja... Lurer nå på om det samme vil skje med HL2. Om noen måneder er det: "Radeon X3M PRO - det beste valget for HL2-spillere!" Så sitter noen millioner klare med xt-kortene sine og feller sine bitre tårer

Lenke til kommentar
QUOTE (genesis @ 18/12/2003 : 23:08)

ganske bra avtale, men xt kortene er pokker meg overpriset deluxe....

 

 

 

Er de vel ikke! å betale 1200-1500 syntes ikke jeg at er overpriset, du får jo et bra kort da!

 

9800XT altså... 1300(var på ps data) for et 9600XT med HL2, som kan overklokkes kan jeg ikke si er annet enn bra, men når hl2 skal spilles skal det gå smooTh (min 75fps)

Lenke til kommentar
Skal man liksom kunne laste spillet ned?

 

Da vil det bli sånn at man ikke vil trenge cd`en for å spille deg og dermed lett å ta piratkopier i massevis.

 

Tror virkelig ingen vil ha denne metoden!

Piratkopier blir det masse av uansett. Men for å spille online må en kjøpe spillet/koden. Så vidt jeg vet finnes det ikke cracker som lar deg spille de nyeste spillene online.

Lenke til kommentar
Skal man liksom kunne laste spillet ned?

 

Da vil det bli sånn at man ikke vil trenge cd`en for å spille deg og dermed lett å ta piratkopier i massevis.

 

Tror virkelig ingen vil ha denne metoden!

Piratkopier blir det masse av uansett. Men for å spille online må en kjøpe spillet/koden. Så vidt jeg vet finnes det ikke cracker som lar deg spille de nyeste spillene online.

Piratkopier finnes det masse av uansett men utviklerne vil NEPPE gjøre problemet verre.

Lenke til kommentar
Man trenger ikke cd, men du må ha en aktiveringskode. Dette følger med XT kortene.

Har man ikke tilgang til internett kan man ringe inn og oppgi en kode. De vil da sende en cd til deg.

:dontgetit: Og når portoen er på mer enn hva spillet koster i butikken

Da har du et lite problem.

 

Portoen kommer vel ikke på over 400 kr?

Lenke til kommentar

jeg for min del kjøper ikke nytt skjermkort før jeg absolutt må. sitter fortsatt med et ti4200 kort som nå er ca 1.5 år gammelt, funker fremdeles fint til mitt formål. forstår ikke de som har kjøper de dyreste kortene idag får å være forberedt til doom3 og hl2....hallo, spilla har ikke kommet ennå! Hva med å vente med å kjøpe nytt skjermkort til spilla er ute? Da har det sikkert også kommet nye og bedre skjermkort pluss at de "gamle" skjermkortene har blitt billigere.

 

Uansett, ikke mine penger. Folk får gjøre hva de vil. Vet at det er fristende og å ha det beste hele tiden...har vært fristet selv, men har heldigvis klart å holde meg...

 

...bare min mening ;)

Lenke til kommentar

hmmm nå ulmer det stygt under pannebrasken på denne karen, har også bestil GeCube radeon 9600XT, men fra itbutikken.dk(julegave tilbud). og tar du en titt her

og så scroller ned til det siste punktet på produktbeskrivelse står det svart på grønt at HL2 key skal følge med. HL2 key var jo en av de tingene som fikk meg til å gå for det kortet, så hvis ikke det er tilfellet vil nok Itbutikken få høre det.. vel.. de tar visstnok aldri telefonen da men.. på en eller annen måte skal jeg få sagt min mening og lagt frem mine krav :devil:

 

EDIT:

GeCube mener visstnok også at det skal være HL2 med i pakken, det eneste jeg syntes var litt "skummært" er at det står: "up to December end". Rimelig gebrokken engelsk dette altså, men håper det betyr "til end of december" og ikke at tilbudet varer til desember.

 

Pakken var mottat i Oslo idag så jeg kommer tilbake med resultatet av utpakkningen. :thumbup:

Endret av BlondGod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...