Gå til innhold

Hl2 med RadeonXT

Framerate

Anbefalte innlegg

Har hørt at man får hl2 med de nye XT kortene :dribble:

Men åssen er det mulig når dette spillet ikke er kommet i butikkene?

Er det fullversjonen du får med eller en eller annen demo/beta sak eller er det bare en slags "tilgodelapp" til spillet kommer i butikkene?

Uansett er jo dette en stjerneavtale fra Radeon sin side spessielt hvis man får spillt fullversjonen tidligere hviss man kjøper XT kort :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du får en kode, slik at du kan laste ned spillet og spille spillet, og det skal ikke koste deg noe, fordi du fikk det med grafikk kortet. Vet ike om det er en kode eller hva det er. Det er det jeg har hørt hvertfall. Kan gi deg svar i morgen for da har jeg et radeon 9600XT kort selv, så da får jeg Half-Life 2:D

Lenke til kommentar

ganske bra avtale, men xt kortene er pokker meg overpriset deluxe....

og ja, det er en "tilgodelapp (hl2 key, du kan laste ned hl2 eller bestile det på cd da det kommer ut, selvfølgelig gratis, men porto må du betale om du velger cd tilsending)

dette hadde du raskt funnet ut, om du hadde søkt i forumet, eller gått inn på ati.com å sett litt, men men

håper bare det også gølger med neste generasjons skjermkort fra ati, de som virkelig kommer til å klare å kjøre hl2 smooTh (over 75 fps i 1280*1024 med full eyecandies hadde jeg håpet på :thumbup: )

Lenke til kommentar

ok tenkte det :roll: Søk på dette forumet er ikke sammarbeidsvillig så det er mye lettere å lage en ny post ;)

Men da er det jo ingen vits å kjøpe XT kort på grunn av spillet ivertfall spessielt hviss man har et Herkules 9800 pro det er jo nesten ingen forskjell bortsett fra mb ram :p

Lenke til kommentar

Det var en XT-test her på hw.no for en ukes tid siden - søk.

EDIT: Altså - jeg er ikke ute etter å hisse opp 9800XT-eiere! Jeg VET at XT-kortet totalt sett er raskere enn 9800PRO, men det er ihvertfall ikke verdt pengene å oppgradere!

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Selvfølgelig et salgstriks, men avtalen ble underskrevet i god tid før "tyveriet" av HL2, og avtalen har nok satt en del grå hår i hodet på Valve i ettertid... men jeg synes de har løst det på en grei måte.

Synd for de som må ha CDn tilsendt og ikke får lastet den ned - ikke så kult å få CDn et par-tre uker etter at ALLE andre har hatt spillet lenge...

Lenke til kommentar

... og da vil sikkert alle sitte og vente på at HALO 5 eller BattleField 2004 eller noe snart skal komme :)

Stakkars meg får aldri noen spill jeg liker når jeg kjøper skjermkort jeg... får vente på Civilization 20 eller noe...

og ja - jeg vet at jeg overdriver en smule...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...